Sport1 Banner

באטלר אחרי העימות עם וורן: "הוא זבל, לא מתקרב לליגה שלי"

ג'ימי באטלר מתעמת עם טי.ג'יי וורן
ג'ימי באטלר מתעמת עם טי.ג'יי וורן | Andy Lyons/Getty Images

ערן טעון ב-NBA: כוכב מיאמי לא נרגע לאחר הריב עם פורוורד אינדיאנה ושלח לו מסר באינסטגרם לקראת המפגש הבא ביניהם. וגם: קמבה ווקר הגיב להרחקה הראשונה בקריירה שלו ושחקני הספרס בהלם לאחר שנזרקה עליהם פחית

(גודל טקסט)

הסיפורים המרכזיים בליל המשחקים האחרון (בין רביעי לחמישי) ב-NBA לאו דווקא היו קשורים לכדורסל. אמנם ג'יימס הארדן וטריי יאנג סיפקו דו-קרב אדיר וניקולה יוקיץ' קלע סל ניצחון דרמטי, אך את מירב הפוקוס תפסו העימות בין ג'ימי באטלר לטי.ג'יי וורן וזריקת פחית הבירה מצדו של אוהד בוסטון לעבר שחקני סן אנטוניו.

במהלך הרבע השלישי של המשחק בו התארחה מיאמי אצל אינדיאנה, במצב של 23 נקודות יתרון להיט, וורן תפס את באטלר לאחר שזה עבר אותו בדרכו אל הטבעת והעניינים התלהטו. השניים החליפו דחיפות, קללות ותנועות ידיים וספגו עבירות טכניות. שניות ספורות לאחר מכן, פורוורד הפייסרס התגרה בבאטלר לאחר שסחט ממנו עבירת תוקף, מה שגרר שריקה לטכנית נוספת והרחקה שלו.

וורן לא אמר מילה על התקרית לאחר מכן, אבל כוכב ההיט לא היסס להגיד את שעל ליבו: "אני חושב שפשוט היה לו קשה כי אני יכול לשמור עליו, אבל הוא לא יכול לשמור עליי. זה מה שקובע בסופו של דבר. אתה פשוט צריך לשמור על הפה לך במצבים מסוימים. יש דברים שאתה לא אומר בתור גבר. חלק ממה שהוא אמר היה באמת חסר כבוד, אבל אנחנו ניפגש בפעם הבאה".

באטלר, שהפריח נשיקות לעבר יריבו לאחר שזה הורחק ובתגובה קיבל סימון של אצבע משולשת, המשיך במונולוג: "הוא רך. הוא אפילו לא בליגה שלי, לא מתקרב אליי. אם הייתי המאמן שלהם, בחיים לא הייתי נותן לו לשמור עליי יותר. בחיים. הוא זבל". גם לאחר שהוציא קיטור, "ג'ימי באקטס" לא נרגע והוא העלה פוסט לאינסטגרם עם לוח המשחקים, בו סימן את תאריך המפגש הבא שלו עם וורן וכתב: "אל תכעס בגלל שאתה לא יכול לשמור עליי. נראה מאיתך במרץ".

גם מה שקרה לקמבה ווקר הלילה היה די חריג. הפוינט גארד של בוסטון, שבעבר קיבל שני פרסים על ההגינות והמוסר שלו על הפרקט, הורחק בפעם הראשונה בקריירה במשחק נגד סן אנטוניו. ווקר השתלח בשופט לאחר שלמרכוס אלדרידג' הטיח אותו על הפרקט, אך האיש עם המשרוקית לא פסק לעבירת תוקף נגד הביג-מן של סן אנטוניו.

"זו הפעם הראשונה שהורחקתי בכל חיי", הגן על עצמו הרכז וטען שלדעתו, מגיע לו קצת יותר כבוד מהשופטים: "זכיתי פעמיים בפרס הספורטיביות, אז אולי היו צריכים ללכת קצת יותר לקראתי. אני צופה בהמון משחקים וראיתי אנשים עושים דברים הרבה יותר גרועים. אבל זו ההחלטה שהוא קיבל ואין מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה ולראות איך משיגים ניצחון נגד קבוצה מאוד קשוחה", אמר ווקר בהתייחס למשחק הבא של קבוצתו, נגד פילדלפיה.

האירוע החמור ביותר התרחש בהמשך להרחקה של ווקר. מכיוון היציע שמעל הספסל של סן אנטוניו נזרקה לעבר שחקניה פחית בירה, שעברה ממש מעל ראשם ברין פורבס ומרקו בלינלי: "היא כמעט פגעה בי ואז היא התפוצצה על המגרש. הייתי בהלם, אני לא יודע למה יש להם פחיות. זה אחד הדברים הכי מטומטמים אי פעם", אמר פורבס. לוני ווקר, גארד הספרס, הוסיף: "זה פשוט לא מגניב. אלה האוהדים ואי אפשר לשלוט במעשים שלהם. אני רק אומר תודה לאל ששום דבר לא קרה לאף אחד מאיתנו". כוחות האבטחה שנכחו בסמוך למושב של העבריין סילקו אותו מיד מהיציע ולפי דיווחים בארצות הברית, בהמשך אותו אוהד הובא למעצר.

מאמן בוסטון בראד סטיבנס התנצל בפני גרג פופוביץ' לאחר המשחק: "אני בטוח שהסלטיקס כבר טיפלו בזה כארגון, אבל אם לא, אני רוצה להתנצל בפני הספרס על מה שקרה ביציע עם זריקת הפחית. אמרתי לפופ אחרי המשחק שאני מאוד מצטער שהם נאלצו לעבור חוויה כזו".

עוד באותו נושא: ג'ימי באטלר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי