ווסטברוק הובס בחזרה לאוקלהומה סיטי, פילי ניצחה את בוסטון

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Emilee Chinn/Getty Images

הגארד של יוסטון התקבל בתשואות אדירות באולם שהיה הבית שלו 11 שנים וקלע 34, אך יצא עם הפסד 113:92, כשכריס פול חגג מנגד. הסיקסרס גברו על הסלטיקס בפעם השלישית העונה, ניצחונות גם לוולבס ולקאבס

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים היו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA. ראסל ווסטברוק התארח באוקלהומה סיטי לראשונה מאז שעזב ויצא עם תבוסה ב-21 הפרש, פילדלפיה הנחילה לבוסטון הפסד שלישי רצוף, קליבלנד השיגה ניצחון חוץ דרמטי על דטרויט ופורטלנד נכנעה למינוסוטה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – יוסטון רוקטס 92:113
ראסל ווסטברוק חזר הלילה למקום שהיה הבית שלו במשך 11 עונות והתקבל בתשואות אדירות, בקריאות MVP ובסרטון מרגש שהוכן לכבודו, אבל על הפרקט מי שזכה לסטנדינג אוביישן היה דווקא השחקן שהגיע בטרייד מיוסטון בתמורה ל"ראס", כריס פול – שעשה קצת מהכל והזכיר לקבוצה שוויתרה עליו בקיץ האחרון שהוא ממש לא בדמדומי הקריירה, עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. ווסטברוק קלע 34 נקודות, אבל הרוקטס נקלעו לבור כבר ברבע הראשון, בו המארחת הפגיזה 37 בדרך ליתרון דו ספרתי שהקל עליה בהמשך. דנילו גלינארי רשם דאבל-דאבל של 23 ו-11 ריבאונדים לזכות הת'אנדר, שיי גילג'וס אלכסנדר תרם 20. ביוסטון, ג'יימס הארדן נעצר על 17 נקודות בלבד.

פילדלפיה 76' – בוסטון סלטיקס 98:109
שעות לפני המשחק התבשרה פילי על כך שג'ואל אמביד סובל מקרע ברצועה של אצבע ידו השמאלית ויעבור ניתוח שישבית אותו לפחות בשבועיים הקרובים, אך גם בלעדיו, המארחת מחקה פיגור מוקדם של 15 נקודות ונעזרה ב-29 שקלע ג'וש ריצ'ארדסון ובסלי קלאץ' של בן סימונס ברבע האחרון בשביל להשיג ניצחון שלישי על הירוקים העונה ו-18 מתוך 20 משחקי בית סך הכל. הרכז האוסטרלי סיים עם 19 ו-9 ריבאונדים, כאשר אל הורפורד תרם 17 ו-8 נגד האקסית. הסלטיקס רשמו שיא עונתי שלילי עם הפסדם השלישי ברצף למרות 26 נקודות של קמבה ווקר, שנפצע בעצמו כשנתקל במייק סקוט במהלך הרבע השני ונקע את אגודל יד שמאל, מה שאילץ אותו לשחק עם חבישה בהמשך. מרקוס סמארט הוסיף 24 לבוסטון.

מינסוטה טימברוולבס – פורטלנד טרייל בלייזרס 102:116
אחרי רבע ראשון טוב של האורחת, ריצת 4:20 של הוולבס, שעצרו את פורטלנד על שיא עונתי שלילי של 13 נקודות ברבע השני, הובילה אותם ליתרון דו ספרתי שצמח בשיאו ל-27 הפרש ברבע השלישי ואפשר לראיין סונדרס לשתף את המחליפים בדקות הסיום בדרך לניצחון שמשאיר את המאבק על הכרטיס השמיני לפלייאוף פתוח כמעט לכל קבוצות התחתית במערב. אנדרו וויגינס הוביל את מינסוטה עם 23 נקודות, רוברט קובינגטון הוסיף 15. בצד השני, לילארד סיים עם 20 וכרמלו אנתוני, אחרי שיא עונה של 28 במשחק הקודם, נעצר הפעם על 8 בלבד.

דטרויט פיסטונס – קליבלנד קבאלירס 115:112 (לאחר הארכה)
טריסטן תומפסון התפוצץ הלילה והוביל את החבורה מאוהיו לניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים, עם שיא קריירה של 35 נקודות, אליהן הוסיף 14 ריבאונדים ו-3 חסימות, כשהוא גם קולע מהקו את שתי הזריקות שכפו הארכה ואת הסל שגמר סופית את הסיפור, 16 שניות לסיום המשחק. הרוקי דריוס גארלנד תרם 20 נקודות לזכות הקאבס, קולין סקסטון סייע עם 17 משלו. בצד של דטרויט, דאבל-דאבל ענק של 28 נקודות ו-23 כדורים חוזרים מצד אנדרה דראמונד, יחד עם 27 נקודות של דריק רוז, לא עזרו למנוע הפסד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי