לאב: "אי אפשר לנתק את הקשר שלי עם לברון, הוא אח לחיים"

לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון
לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון | Sean M. Haffey/Getty Images

ג'יימס הוביל את לוס אנג'לס לייקרס לניצחון תשיעי ברציפות, חברו מהימים המשותפים בקליבלנד הרעיף אהבה וגם טריסטן תומפסון שיבח: "נעניתי לאתגר לשמור על השחקן הטוב ביותר בדור הנוכחי"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס שוב נראית כמי שצועדת על דרך המלך והיא סופרת כבר תשעה ניצחונות רצופים, אבל הלילה (בין שני לשלישי) זה לא היה משחק עבורה, לפחות לא עבור הכוכב שלה – זה היה המפגש הראשון של לברון ג'יימס מול חברו הטוב קווין לאב, לראשונה מאז הם התאחדו ושיחקו יחדיו בקליבלנד מ-2014 ועד סוף עונת 2017/18.


לברון ג'יימס
קלע 31 נקודות בניצחון הקליל 99:128 על הקבאלירס, 23 מתוכן הוא קלע במחצית השנייה וגם מסר 8 אסיסטים, בעיקר לדווייט הווארד שסיים עם דאבל-דאבל מרשים של 21 נקודות ו-15 ריבאונדים, ולשבחים הוא זכה בסיום מלאב: "אי אפשר יהיה לפרק את הקשר שלי עם לברון, זו אחווה שאי אפשר להסביר. ראיתם אותי ואת טריסטן (תומפסון) איתו מקודם, זה משהו משותף לנו שלעולם לא נשכח. הוא אחי לכל החיים וזה היה מאוד מוזר לשחק נגדו".

בזמן שלאב (21 נקודות, 11 ריבאונדים) ותומפסון (17 נקודות, 10 ריבאונדים) מדשדשים עם הקאבס, לברון ג'יימס, גם בגיל 35, מוכיח משחק אחר משחק מדוע הוא היחיד מבין השלישייה שעדיין נמצא בעמדה מצוינת לענוד טבעת אליפות נוספת בסוף העונה – במו ידיו הוא מוביל את הלייקרס לרצף ניצחונות, כבר שמונה במספר מאז נפצע אנתוני דייויס. "הצגנו משחק מאוד מאוזן, בקצב מהיר והצלחנו לתת עצירות בהגנה", אמר בסיום "המלך". דייויס, אגב, קרוב לחזרה, אולם ספק אם ישחק בלילה שבין רביעי לחמישי בבית נגד אורלנדו.


לברון ג'יימס וקווין לאב. "חברות שאי אפשר לשבור" (Sean M. Haffey/Getty Images)

תומפסון היה מי שברוב שלבי המשחק הוצב לשמור על לברון (שסיים עם 12 מ-16 מהשדה, 1 מ-3 מחוץ לקשת) וכך הוא סיכם את המשימה המאתגרת: "הוא לקח כמה זריקות מרחוק כדי להכניס את עצמו למשחק, אבל גם עשה עבודה טובה כדי לשלב את החברים שלו לקבוצה. זה אתגר שקיבלתי ונהניתי לשחק נגד הכדורסלן הכי טוב בדור הנוכחי וכנראה אחד הגדולים בכל הזמנים. אהבתי את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי