קוואי על הטריפל דאבל הראשון: "לו בירך אותי ולא הבנתי"

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Harry How/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס קליפרס השווה את שיאו של בלייק גריפין כשקלע בניצחון במיאמי 33 נקודות וגם קטף 10 ריבאונדים ומסר 10 אסיסטים, אך סיפר שגילה על כך דרך עוזר המאמן. דוק ריברס: "כמו מתאגרף שצריך זמן"

(גודל טקסט)

רק בגיל 28, אחרי שבשנה שעברה זכה אפילו בתואר MVP של סדרת הגמר שהסתיימה באליפות היסטורית לטורונטו רפטורס, קוואי לאונרד רשם הלילה (בין שישי לשבת) טריפל דאבל ראשון בקריירה והוביל את הסגל החסר של לוס אנג'לס קליפרס ל-117:122 מרשים במיאמי על ההיט.

לקוואי היו 33 נקודות, 10 כדורים חוזרים וגם 10 אסיסטים בדרך להישג, במשחק בו הקליפרס נקלעו לפיגור 15 נקודות כבר ברבע הראשון, אבל ככל שנקפו הדקות מחקו את יתרון המארחת והנחילו לה הפסדה השני בלבד בבית העונה – והראשון ב-2020.

"זה כבוד גדול", אמר קוואי לאחר הטריפל דאבל, "אבל אני שמח על הניצחון. אני פשוט שמח מזה שהגענו לכאן ויצאנו עם ניצחון", אמר הכוכב שנאלץ לסחוב את קבוצתו על הגב לאור העובדה שהיא חסרה גם הלילה את פטריק בברלי ובעיקר את פול ג'ורג'.

קוואי גם חשף מה אמר לו עוזר המאמן טיירון לו ברגעים שלאחר הבטחת הטריפל דאבל: " במהלך הרבע הרביעי, טיירון אמר לי 'ברכותיי'. לא ידעתי על מה הוא מדבר והוא אמר לי שזה הטריפל דאבל הראשון שלי בקריירה, כך שרק אז הבנתי מה היה".

המאמן דוק ריברס צחק: "האמת? חשבתי שכבר יש לקוואי טריפל דאבל אחד. זה מאוד נחמד שהוא עשה זאת ויותר חשוב זה שבמקום לנסות לכפות את עצמו על המשחק, הוא המשיך להזיז את הכדור, לסדר לחברים זריקות פתוחות ולקח זריקות. הוא אמר בחדר ההלבשה 'אמשיך למסור לכם, אבל מה שחשוב זה שאתם תקלעו' – זו נקודת המפתח שהובילה לניצחון. אחר כך הוא גם התחיל לקלוע, זה היה כמו מתאגרף שצריך זמן לפני שהוא מתחיל עם האגרופים".

עבור קוואי היה זה משחק שביעי ברציפות בו קלע מעל 30 נקודות ו-33 הנקודות שקלע הלילה הפכו אותו לשחקן השני של הקליפרס, בדיוק כמו בלייק גריפין, שקלע הכי הרבה בטריפל דאבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי