שאק נפרד מקובי: "איבדתי את האחיינית שלי ג'יג'י ואת אח שלי"

קובי בראיינט , שאקיל אוניל
קובי בראיינט , שאקיל אוניל | AFP via Getty Images

אחד הדמויות המשמעותיות בקריירה של ה'מאמבה' פירסם פוסט פרידה מרגש באינסטגרם: "אין מילים לתאר את הכאב שלי". קארים עבדול ג'אבר ספד בטוויטר: "קשה להתאבל עלייך"

(גודל טקסט)

קובי בראיינט נהרג היום (ראשון, 26/01/2020) בהתרסקות מטוס טראגית בקליפורניה. משטרת L.A אישרה לכלי התקשורת בארה"ב את הדיווחים לפיהם אגדת הכדורסל, נהרג בהתרסקות בקליפורניה, בזמן שהיה בדרכו למשחק הכדורסל של ביתו בת ה-13 ג'יאנה. עוד היו על המטוס שחקן נוסף, הורה והטייס. ע"פ הודעת המשטרה, אין ניצולים בזירה. 

מסביב לעולם מנציחים את זכרו של אחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים, ומי שנחשב בעיני רבים לאייקון ואחד האתלטים המוכרים והאהובים בדורו. הדיווחים מסביב לעולם ממשיכים לזרום, ושאקיל אוניל, אחד הדמויות המשמעותיות בקריירה של קובי, עימו זכה ב-3 אליפויות הגיב בפוסט באינסטגרם בו כתב:

"אין מילים לתאר את הכאב שאני חווה כרגע מהטרגדיה הזאת והרגע העצוב שבו איבדתי את האחיינית שלי ג'יג'י, ואת החבר שלי, האח שלי והשותף שלי באליפויות. האח שלי. אני אוהב אותך ואתה תחסר מאוד. תנחומיי למשפחת בראיינט והנספים האחרים על המטוס. יש לי בחילה כרגע".

דמות משמעותית נוספת בחייו של קובי בראיינט, קארים עבדול ג'אבר פירסם הודעה בטוויטר בה ספד ל'מאמבה' וסיפר על היכרותו הראשונה עם קובי עוד כשהיה בן 11.

מסביב לעולם הספורט לעולם בכלל אנשים מתאבלים על מותו המפתיע של השחקן האגדי. לאולם ה'סטייפלס סנטר' זורמים אלפי אוהדים בצורה ספונטנית שמניחים פרחים, סופדים ודומעים לכבודו של הכוכב. נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ואישיות רבות מסביב לעולם ספדו לזכרו של קובי בראייניט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי