לברון ספד לבראיינט: "אמשיך את המורשת שלך, ממבה לנצח"

קובי בראיינט, לברון ג'יימס
קובי בראיינט, לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images)

כוכב הלייקרס הצליח להשתלט על הידיים הרועדות וכתב על אגדת הכדורסל באינסטגרם: "אני לא מוכן לעשות את זה אבל אני מתחיל וכל הזמן בוכה, רק חושב עלייך, על האחיינית ג'יג'י והקשר המיוחד שלנו. עוד ניפגש אחי"

(גודל טקסט)

עולם הכדורסל בפרט והספורט העולמי בכלל ממשיך להתאבל על מותו הטראגי של קובי בראיינט שנהרג בראשון בערב בהתרסקות מטוס. כוכבי ה-NBA בהווה ובעבר התייחסו לעניין וכך עשו גם שחקני הכדורגל. מי שהיה זקוק לזמן נוסף כדי להשתלט על הידיים הרועדות הוא לברון ג'יימס, שרק בראשון לפנות בוקר רשם היסטוריה כשעקף את קובי והפך לקלעי השלישי הגדול בהיסטוריה של ה-NBA. השניים, כזכור, היו בקשר מיוחד על אף שלא שיחקו יחד מעולם, וקובי בירך אותו לאחר ההישג. לברון עצמו תועד בוכה כשהוא מקבל את הבשורות הקשות.

לפנות בוקר כתב לברון באינסטגרם: "אני לא מוכן ולא יודע איך לעשות את זה, אבל אני מתחיל. אני מנסה לכתוב משהו אבל כל הזמן מתחיל שוב לבכות, אני רק חושב עלייך, על האחיינית ג'יג'י והקשר המיוחד שהיה לנו. שמעתי אותך ביום ראשון לפני שעזבתי את פילדלפיה בחזרה ללוס אנג'לס. לא חשבתי לעולם שזו תהיה השיחה האחרונה שלנו".

הכוכב המשיך: "הלב שלי שבור, פשוט הרסת אותי, WTF. אני אוהב אותך אחי הגדול, ליבי יוצא אל ונסה והילדים. אני מבטיח שאמשיך את המורשת שלך, אתה מהווה השראה לכולנו. האחריות שלי היא לשים את כל החרא הזה בצד ולהמשיך הלאה, אתן את כל-כולי, רק תתן לי את הכוח מהשמיים למעלה ותשמור עליי. יש לי עוד כל כך הרבה דברים שאני רוצה לומר, אבל אני פשוט לא יכול כרגע, אני לא מצליח. עוד ניפגש אחי, ממבה לנצח".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I’m Not Ready but here I go. Man I sitting here trying to write something for this post but every time I try I begin crying again just thinking about you, niece Gigi and the friendship/bond/brotherhood we had! I literally just heard your voice Sunday morning before I left Philly to head back to LA. Didn’t think for one bit in a million years that would be the last conversation we’d have. WTF!! I’m heartbroken and devastated my brother!! . Man I love you big bro. My heart goes to Vanessa and the kids. I promise you I’ll continue your legacy man! You mean so much to us all here especially #LakerNation and it’s my responsibility to put this shit on my back and keep it going!! Please give me the strength from the heavens above and watch over me! I got US here! There’s so much more I want to say but just can’t right now because I can’t get through it! Until we meet again my brother!! #Mamba4Life❤️ #Gigi4Life❤️

A post shared by LeBron James (@kingjames) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי