לילארד קבע שיא היסטורי, אנתוני: "הרבה שנים לא עשו את מה שהוא עושה"

דמיאן לילארד
דמיאן לילארד | Ronald Martinez/Getty Images

הכוכב הוותיק של פורטלנד פרגן לחברו: "כבר היו שחקנים טובים, אבל כמוהו אני לא ראיתי הרבה זמן". הרכז הפך לראשון שקולע 45 נקודות בממוצע ומוסיף 10 אסיסטים במשך שישה משחקים רצופים. אירווינג ויאנג הרגיעו

(גודל טקסט)

משבוע לשבוע, דמיאן לילארד מתקבע כאחד מהשחקנים הטובים ביותר ב-NBA. הלילה (בין שבת לראשון) הרכז של פורטלנד נכנס גם לספרי ההיסטוריה, לאחר שהפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שקולע 45 נקודות בממוצע ורושם עשרה אסיסטים בשישה משחקים רצופים.

51 הנקודות קלע הלילה לילארד נגד יוטה ג'אז, ולמעשה עבר את רף חמישים הנקודות למשחק בפעם הרביעית העונה, כשבנוסף הוא קלע 48 נקודות בניצחון על לוס אנג'לס לייקרס בליל שבת האחרון.

כרמלו אנתוני, שראה כמה שחקנים גדולים בקריירה הארוכה שלו סיפר: "אני לא חושב שאי פעם ראינו דבר כזה. כבר היו שחקנים טובים וכאלה שקלעו בכל מיני צורות ודרכים, אבל מה שלילארד עושה על הפרקט לא היה כבר הרבה זמן. אני רק שמח להיות חלק מזה".


לילארד ואנתוני. "כבר הרבה זמן לא ראיתי כאלו דברים" (Rob Carr/Getty Images)

דאגה גדולה נרשמה הלילה באטלאנטה, כשהכוכב הגדול ביותר של ההוקס טריי יאנג נפגע בקרסולו ונאלץ לסיים את המשחק מוקדם מהצפוי. "נראה מה יהיה" סיפר יאנג לאחר המשחק, כשהוא מצליח ללכת בכוחות עצמו, ללא תמיכה באזור הפצוע.

"מקווה שיהיה בסדר. אני הולך להתמודד עם כל זה כבר ממחר, ויש כאן את הצוות הרפואי הכי טוב שיש, במיוחד בכל הקשור לקרסול". חשוב לזכור כי בפתיחת העונה פספס יאנג שני משחקים לאחר שנפגע באותו קרסול.

שחקן נוסף שגרם לאוהדי קבוצתו לחששות רבים הוא קיירי אירווינג, שנפצע בברכו במהלך ההפסד של ברוקלין נטס אצל וושינגטון וויזארדס. "מרגיש כרגע בסדר" הרגיע הכוכב הגדול לאחר ההתמודדות. "הצילומים הראשונים שללו פציעה רצינית, אך אני עדיין צריך לעבור MRI ברגל ימין. הדבר הכי חשוב כרגע זה לוודא שלא נפגעתי ברצועות. עברתי כבר כמה דברים בברכיים בקריירה".


אירווינג. "עברתי כבר כמה דברים בברכיים בקריירה" (Mike Stobe/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי