שלושה ימים לסגירת חלון הטריידים: העסקאות האפשריות ב-NBA

דיאנג'לו ראסל
דיאנג'לו ראסל | האתר הרשמי

גולדן סטייט שוקלת להיפטר מדיאנג'לו ראסל, קליבלנד השלימה עם העובדה שקווין לאב יישאר עד תום העונה. יוסטון מנסה להעביר את קלינט קאפלה, ומה עם אנדרה איגודאלה? כל השמועות מרחבי הליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)

שלושה ימים נותרו עד לסגירת חלון הטריידים ב-NBA, שייסגר ביום חמישי ב-22:00 שעון ישראל, וקבוצות הליגה טובה בעולם מעלות הילוך, בידיעה שהחיזוק המתאים עשוי להפוך את העונה כולה ולשפר משמעותית את הסיכויים שלהן לקראת הפלייאוף.

* אחת הקבוצות שעשויות לבצע מהלך היא גולדן סטייט ווריירס, שהעונה הנוכחית ירדה לטמיון בשלב מוקדם מבחינתה, לאור פציעתו של סטף קרי. הלוחמים, שנמצאים במקום האחרון במערב, בונים על בחירת דראפט שיחד עם קרי וקליי תומפסון, שישוב גם הוא לפרקט בעונה הבאה, תחזיר את הקבוצה לגבהים שהיא רגילה אליהם. מארק שטיין מה"ניו יורק טיימס" דיווח הבוקר (שני) שהווריירס מתלבטים האם להעביר את דיאנג'לו ראסל בטרייד, כאשר מינסוטה, שהעניין שלה בגארד ידוע, עוקבת אחרי התפתחויות. בתוך כך, גולדן סטייט צפויה להעביר את אלק ברקס וגלן רובינסון השלישי.

* אם כבר מינסוטה, אז לטענת אותו שטיין, הוולבס שואפים לקבל שתי בחירות דראפט בסיבוב הראשון תמורת רוברט קובינגטון, בו גילו עניין פילדלפיה ויוסטון.

* עוד שחקן שכנראה מאוד רוצה למצוא את עצמו בקבוצה שמתחרה על האליפות הוא קווין לאב, שננטש בקליבלנד עם עזיבתו של לברון ג'יימס. גם הקאבס, שנמצאים בתהליך בנייה מחדש, היו שמחים לקבל תמורה הולמת עבור הפורוורד הוותיק, אך לדברי הכתב אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN הם מבינים שכרגע אין אופציה טובה באופק. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הקבוצה מאוהיו תנסה להעביר את לאב בפגרת הקיץ.

* קלינט קאפלה, אחד הברגים החשובים ביוסטון רוקטס ששיחק רק משחק אחד מאז ה-26/12 בגלל פציעה, מקושר למספר קבוצות במזרח. הרוקטס מעוניינים לרקום עסקה, אולי אפילו אחת שתכלול שתי קבוצות נוספות, אשר תנחית אצלם שחקן פנים ושחקן כנף תמורת הסנטר השווייצרי בן ה-25. ווז'נרובסקי דיווח כי אטלנטה הוקס יצרה קשר עם יוסטון לגבי קאפלה. במקביל, ההוקס לוטשים עיניים גם לעבר סטיבן אדאמס מאוקלהומה סיטי ואנדרה דראמונד מדטרויט.

* אחד שללא ספק יכול להפוך הרבה קבוצות למועמדות לאליפות, או לחזק את המועמדות שלהן, הוא אנדרה איגודאלה. מאז שעבר לממפיס בטרייד בקיץ האחרון, מי שנבחר ל-MVP של סדרת הגמר ב-2015 ממתין שתגיע קבוצה תחרותית ותחזיר אותו לבמה המרכזית, שכן בינתיים, הוא מושבת ולא משחק בשורות הגריזליס, שלא מוכנים לשחררו ללא תמורה ובצדק. דאלאס מאבריקס נראית כאופציה טובה עבור איגודאלה. הטקסנים הגישו כבר בקיץ הצעה שכללה את קורטני לי יחד עם בחירת סיבוב שני בדראפט. גם הלייקרס עוקבים בעניין.

* שחקני פנים נוספים שעשויים לנדוד בימים הקרובים הם ג'ון קולינס מאטלנטה ומיילס טרנר מאינדיאנה. ריק בושה מ"בליצ'ר ריפורט" טוען שמספר מנהלי קבוצות ב-NBA מדברים על כך שהשניים מועמדים לטרייד.

* אורלנדו מג'יק שוקלת לבצע טרייד על ארון גורדון, אך הסיטואציה "טריקית" בגלל הפציעות ארוכות הטווח של ג'ונתן אייזק ואל-פארוק אמינו. ווז'נרובסקי ציין בפודקאסט שלו שאם המג'יק ירצו להעביר את גורדון ועדיין להישאר בתמונת ההעפלה לפלייאוף, הם יצטרכו לקבל תמורה משמעותית עבורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי