טאונס נותר מחוץ לאול-סטאר ועקץ: "חבל שהטובים ביותר לא יופיעו"

קארל-אנתוני טאונס
קארל-אנתוני טאונס | Andy Lyons/Getty Images

סנטר מינסוטה לא הסתיר את תחושת הקיפוח לאחר שלא נכלל בין מחליפי משחק הכוכבים: "מתייחסים אליי בחוסר כבוד מתחילת דרכי ב-NBA, פיתחתי חסינות. כשמזלזלים בך כ"כ הרבה, זה משהו שאתה מצפה לו"

(גודל טקסט)

קארל-אנתוני טאונס לא נכלל ברשימת המחליפים למשחק האול-סטאר שפורסמה ביום חמישי האחרון, ובהחלט הרגיש מקופח על כך. לאחר ההפסד של מינסוטה טימברוולבס ללוס אנג'לס קליפרס ביום שבת האחרון, הסנטר שלח עקיצה כשאמר לתקשורת במיניאפוליס: "מבאס שבמשחק הכוכבים לא יופיעו 24 השחקנים הכי טובים ב-NBA".

טאונס רושם העונה ממוצעים של 27 נקודות ו-10.8 ריבאונדים שאמורים היו לדרג אותו בטופ 10 של הליגה בשתי הקטגוריות, אך 31 ההופעות שרשם במדי הוולבס, שמחזיקים במאזן 33:15, אינן מספיקות כדי להיחשב בדירוג. "פיתחתי חסינות כלפי חוסר הכבוד אליי בליגה הזאת", אמר ק.א.ט, "מתייחסים אליי בחוסר כבוד מתחילת הדרך. זה לא היה חדש עבורי כשלא ראיתי את שמי ברשימה. כשמזלזלים בך כל כך הרבה כמו שקורה לי, זה משהו שאתה מצפה לו, בכנות. אתה סוג של מופתע כשאתה כן מקבל את הכבוד".

למרות תחושת הקיפוח על כך שנמנעה ממנו הופעה שלישית באול-סטאר, הסנטר בן ה-24 הבהיר שמה שחשוב בעיניו זה להחזיר את מינסוטה למסלול הנכון, אחרי שזו שמטה 11 משחקים רצופים והוא עצמו לא ניצח מאז ה-27 בנובמבר: "מה שחשוב זה להגיע לגמר ה-NBA, לפלייאוף, לנצח משחקים. ככה בונים שושלת. האול-סטאר מגניב לאוהדים, אבל אני כאן בשביל האנשים בחדר ההלבשה הזה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי