יקחו את הסיכון? דיווח: הלייקרס בוחנים את צירופו של ווייטרס

דיון ווייטרס
דיון ווייטרס | Streeter Lecka/Getty Images

ב-ESPN פורסם שהקבוצה מלוס אנג'לס שוקלת להחתים את השוטינג גארד הבעייתי, שהושעה לאחרונה בשל צריכה מופרזת של THC ומיוצג על ידי הסוכן של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס לא ביצעה מהלכים גדולים בטרם חלף המועד האחרון לטריידים ב-NBA, אבל זה לא אומר שהיא לא תוכל לחזק את הסגל לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה. לפי דיווח של כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי, הקבוצה מעיר המלאכים בוחנת את צירופו של דיון ווייטרס, ששוחרר בימים האחרונים מ-ממפיס גריזליס אחרי שעבר אליה בטרייד ממיאמי היט.

הלייקרס מחפשים לעבות את הקו האחורי בשחקן מנוסה והאופציה המועדפת עליהם הייתה זו של דארן קוליסון, שפרש ממשחק פעיל בתום העונה שעברה מתוך רצון להתמקד בהתחזקות שלו בארגון הדתי עדי יהוה. קוליסון ויתר על חזרה מפרישה לטובת ניסיון לזכות בטבעת אליפות, וכך פנו הסגולים-זהובים לתכנית ב'.

קבוצתו של לברון ג'יימס לא תמהר להחתים את ווייטרס, שבילה את מרבית העונה הנוכחית בריצוי עונשי השעייה, האחרון שבהם בשל צריכה מופרזת של סוכריות גומרי שהכילו THC (החומר הפסיכואקטיבי המצוי בקנאביס), דבר שגרם לו להתקף חרדה והביא להרחקתו ל-10 משחקים. לפי הדיווח, אנשי המועדון יערכו "שיחת גישושים" עם השחקן.

ווייטרס יוצג בעבר על ידי רוב פלינקה, מי שקודם לאחרונה לתפקיד הנשיא לענייני כדורסל של הקבוצה מלוס אנג'לס. סוכנו כיום הוא ריץ' פול, המייצג כמובן את שני הכוכבים הגדולים ביותר של הלייקרס – לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. השוטינג גארד בן ה-28, "מקרה ראש" רציני כפי שהספקתם להבין, הגיע לליגה הטובה בעולם כהבטחה גדולה לאחר שנבחר במקום הרביעי בדראפט 2012. בעונתו הראשונה הוא נכלל בחמישיית הרוקיז. באמתחתו ניסיון פלייאוף במדי אוקלהומה סיטי ומיאמי, כשאצל האחרונה הוא חתום על חוזה בשווי 12 מיליון דולר עד תום העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי