רק זאיון לא מאמין: "אין שחקן בליגה שמסוגל לשמור עליו"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Daniel/Getty Images

שיא הקריירה של כוכב ניו אורלינס לא הפתיע אף אחד חוץ מאת השחקן עצמו: "אני רק בן 19, לא ציפיתי להשפיע ככה". הולידיי החמיא, גם בול: "לפורטלנד לא הייתה תשובה. מפחיד לחשוב מה הוא יוכל לעשות בעתיד"

(גודל טקסט)

הציפיות מזאיון וויליאמסון היו מאוד גבוהות, בכל זאת הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון, אבל, כידוע, הכוכב של ניו אורלינס פליקנס נפצע רגע לפני פתיחת עונת ה-NBA וערך את הופעת הבכורה בליגה הטובה בעולם רק לפני כחודש. מאז הוא מעמיד מספרים נהדרים ובשבעה מתשעת משחקיו האחרונים קלע מעל 20 נקודות, אבל השיא הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) כאשר קלע 31 נקודות ורשם כמובן שיא קריירה ב-117:138 המרשים של קבוצתו על פורטלנד טרייל בלייזרס.

וויליאמסון קלע את 31 הנקודות שלו בקצת פחות מ-28 דקות(!) ובנוסף לכך גם הוסיף תשעה כדורים חוזרים ומסר חמישה אסיסטים, הופעת ענק שסיפקה הצצה נוספת לכישרון העצום של הפורוורד בן ה-19, כזו שהפתיעה אפילו אותו: "ציפיתי להשפיע ולעשות הבדל, אבל לא ציפיתי לעשות דבר כזה", סיפר וויליאמסון לאחר המשחק, "אני רק בן 19 ועוד יש לי המון מקום לגדול ולהתפתח. אני לא מושלם, רק רוצה ללמוד".

"אני רק מנסה לשמור על עצמי, להיות כשיר ולא להסתבך ולסבך. החברים שלי לקבוצה והמאמנים כל הזמן תומכים בי ודוחפים אותי", הוסיף הכוכב, שכנראה היה היחיד שהופתע ממה שהוא מסוגל לעשות. "בכנות, אני לא רואה אפילו שחקן אחד בליגה שמסוגל לשמור עליו", החמיא ג'רו הולידיי שמחזיק בניסיון של 11 עונות בליגה.

גם לונזו בול לא חסך במחמאות: "לפורטלנד לא הייתה תשובה לזאיון. הוא רק בן 19, אפשר לומר שהגיע אלינו באמצע העונה – הוא עוד ישתפר, וזה מפחיד לחשוב מה הוא יוכל לעשות בעתיד. בינתיים אנחנו נהיה מרוצים מ-31 נקודות כל לילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי