וויליאמסון: "לא עיקמתי את הסל". וגם: מה אמר אובמה לדונצ'יץ'?

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Daniel/Getty Images

הפורוורד של הזיז את הסל לאחר עוד דאנק מפלצתי, אך הכחיש בסיום: "אני בכלל לא שמעתי משהו מוזר, לדעתי לא גרמתי נזק". סלובני סיפר על השיחה עם נשיא ארצות הברית לשעבר: "הוא אמר לי לא לזרוק כמו ג'ייסון קיד"

(גודל טקסט)

סוף שבוע האולסטאר ב-NBA יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק הכישרונות (הכולל שחקני הרוקיז והשנה השנייה) בין נבחרת ארצות הברית לשאר העולם שהסתיים בניצחון 131:151 חד צדדי לאמריקאים. באופן לא מפתיע מי שתפסו את מירב הכותרות במהלך המשחק החגיגי בשיקאגו היו כמובן שני הכוכבים העולם בליגה הטובה בעולם, לוקה דונצ'יץ' וזאיון וויליאמסון שאמנם לא בלטו מעל היתר, אבל כל אחד מהם סיפק אירוע בלתי נשכח.

הסלובני המוכשר שסיים את המשחק עם 16 נקודות קלע ללא מאמץ סל מחצי המגרש וזאיון העניק דאנק מפלצתי שעיקם את הטבעת והזכיר את ימיו הראשונים של שאקיל אוניל במדי אורלנדו מג'יק.

עם זאת נראה שוויליאמסון בכלל לא היה מודע למעשיו ולא הבין על מה הייתה כל המהומה בסיום: "בירידה לחדר ההלבשה אמרו לי שהטבעת התעקמה בגללי ואני בכלל לא שמעתי רעש מוזר. אני לא חושב שגרמתי נזק". הפורוורד המשיך וסיפר על תחושותיו לאחר המשחק: "זה פשוט מטורף להיות כאן, בחיים לא חלמתי שאהיה במעמד הזה".

דונצ'יץ' שוחח לפני המשחק עם נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה וסיפר: "היה תענוג לדבר איתו, אני מקווה שנוכל לראות אותו שוב. על מה דיברנו? הוא הציג את עצמו למרות שברור שידעתי מי הוא. הוא אמר לי 'אתה עושה עבודה נהדרת, אבל אל תזרוק כמו ג'ייסון קיד'". הבדיחה של אובמה מבוססת על הביקורות הרעות שקיבל עוזר מאמן הלייקרס בשנותיו הראשונות ב-NBA על אחוזי הקליעה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי