גורדון הודיע על פרישה מתחרות ההטבעות: "הייתי צריך לזכות פעמיים"

ארון גורדון
ארון גורדון | Stacy Revere/Getty Images

הזכייה המפתיעה של דריק ג'ונס ג'וניור גרמה לסערה סביב קהילת כדורסל: "זה היה אמור להיגמר, היינו צריכים ללכת הביתה". אחד השופטים הודה: "הייתי בטוח שייגמר תיקו"

(גודל טקסט)

הלב של ארון גורדון נשבר הלילה (בין שבת לראשון) פעם נוספת. הפורוורד של אורלנדו זכה לניקוד מושלם של 50 נקודות על כל אחד מחמשת ההטבעות הראשונות שלו בתחרות, ונכנס לקרב ראש בראש עם דריק ג'ונס ג'וניור, הגארד של מיאמי היט.

בסיבוב ההכרעה, ג'ונס קיבל 48 נקודות לאחר דאנק לא מרשים במיוחד. הפורוורד של אורלנדו הוציא את סנסציית ה-NBA, טאקו פול, הסנטר המתנשא ל-2.16 מהקהל והטביע מעליו. האוהדים ב'יונייטד סנטר' המיתולוגי בשיקגו היו בטוחים שכך התחרות תיגמר, אך פאנל השופטים, בו ישבו דווין וייד, סקוטי פיפן, צ'דוויק בוזמן, הראפר קומון וקנדיס פארקר, חשבו אחרת והעניקו בהחלטה מוזרה ושנויה במחלוקת 47 נקודות לגורדון. 

הקהל, צוות השידור, השחקנים ואפילו הזוכה בתחרות, דריק ג'ונס הופתעו מההחלטה, והתגובות לא איחרו לבוא. גורדון, שנכווה בעבר מהחלטת השופטים ב-2016, כשהתמודד עם זאק לבין בדו קרב הטבעות בלתי נשכח, לא הצליח להסתיר את האכזבה בסיום, והודיע שלא ישתתף יותר לעולם בתחרות ההטבעות: "זה הסוף. אני מרגיש שהייתי צריך לזכות פעמיים". אמר ל'אתלטיק' לאחר התחרות.

"קיבלתי 50 על כל חמשת ההטבעות הראשונות, זה היה אמור להיגמר. היינו צריכים ללכת הביתה. כשאתה היחיד שמקבל 50 על חמש הטבעות רצופות זה נגמר. אבל כנראה שאני לא יודע. מי מנהל את המופע הזה?"

השופט היחיד שהיה מוכן לדבר על התוצאה המוזרה בסיום היה הראפר קומון, שאמר ל-ESPN: "הרגשתי שהייתה תחרות שווה, אני חושב שכל השופטים הרגישו שהתחרות הייתה שווה אבל מישהו מאיתנו חשב אחרת, אני לא בטוח מי. הייתי בטוח שייגמר תיקו!" 


הלילה יינעלו אירועי סוף שבוע האולסטאר בשיקגו, עם המשחק היוקרתי בין קבוצתו של לברון ג'יימס לקבוצתו של יאניס אנטטקומפו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי