ג'ון ביילין התפטר מקליבלנד, ג'יי. בי. ביקרסטאף יחליפו

ג'ון ביילין
ג'ון ביילין | Sean M. Haffey/Getty Images

המאמן בן ה-67 החליט לסיים את תפקידו לאחר תשעה חודשים בהם הוביל את הקאבס למקום האחרון במזרח, אך יישאר במועדון בתפקיד אחר: "אני מודה שלהיות חלק מקבוצה מפסידה השפיע עלי לרעה הרבה יותר ממה שחשבתי"

(גודל טקסט)

הכתובת הייתה על הקיר ועכשיו זה רשמי: ג'ון ביילין התפטר הלילה (בין רביעי לחמישי) מאימון קליבלנד לאחר שלא הצליח לחלץ את הקבוצה מהמקום האחרון במזרח והוביל אותה למאזן של 40:14, אך יישאר במועדון בתפקיד אחר. מי שייאמן במקומו יהיה עוזרו ג'יי. בי. ביקרסטאף ששימש כמאמנה של ממפיס בשתי העונות הקודמות.

המאמן כתב לאחר הודעת הפיטורים: "במהלך החודשים האחרונים נתתי את כל כולי עבור הקבוצה, אבל אחרי שבחנתי את הסיטואציה בתקופה האחרונה החלטתי שהדבר הטוב ביותר הוא לעזוב את קליבלנד ולהישאר בתפקיד אחר".

"זאת החלטה קשה עבורי, אבל אני רוצה להיות ברור בעניינן. ההחלטה לעזוב הייתה אך ורק שלי, בלי שום לחץ. להיפך, ההנהלה רצה שאשאר אבל אני מודה שלהיות חלק מקבוצה מפסידה השפיע עלי לרעה הרבה יותר ממה שחשבתי. התפקיד גרם לי לדאגה מההשלכות הבריאותיות והמשפחתיות שיכולות להגיע".

ג'ון ביילין בן ה-67 מונה למאמן הראשי העונה לראשונה ב-NBA והפך למאמן הרוקי השלישי ב-30 השנים האחרונות שלא מצליח השלים עונה שלמה ולפי אדריאן ווז'נארובסקי מ-ESPN קליבלנד תפצה אותו רק בחלק מהסכום בחוזהו ולא תשלם לו 4 מיליון דולר בכל שנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי