פילדלפיה חוששת: אמביד נפגע בכתף ויעבור MRI

ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד | Maddie Meyer/Getty Images

אחרי שכבר איבדו את סימונס לתקופה הקרובה, גם האולסטאר השני של הסיקסרס נפצע במהלך ההפסד לקליבלנד: "לא יודע לומר מה מצבו", טען המאמן ברט בראון

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

ג'ואל אמביד מדאיג מאוד את אנשי פילדלפיה. האולסטאר נפגע הלילה (בין רביעי לחמישי) ונטש את הפרקט כבר ברבע הראשון בהפסד של הסיקסרס 108:94 בחוץ לקליבלנד קאבלירס ועל פי ההערכה הראשונית הוא סובל מנקע בכתף שמאל, אולם במהלך היום הסנטר יעבור MRI כדי לאבחן במדויק את חומרת הנזק.

המאמן ברט בראון נשאל מיד לאחר המשחק על מצבו של אמביד והשיב: "אני לא יודע, באמת לא יודע כרגע לומר מה מצבו". כידוע, גם בן סימונס נפצע מוקדם יותר השבוע בגבו והיה זה משחק שני ברצף שהוא מחמיץ, עדיין לא ברור מתי הוא יוכל לחזור לשחק וכנראה שמדובר בלפחות עשרה ימים, כך שפילדלפיה מוצאת את עצמה תוך מספר ימים ללא שני שחקני האולסטאר שלה.

"אני מרגיש שזה הזמן של שחקנים אחרים להוכיח ולהראות מי אנחנו, ככה זה כשאין לי את ג'ואל וגם לא את בן", הוסיף בראון, "אני מרגיש שמבחינה פיזית אנחנו בבעיה, אבל זו הזדמנות טובה לחבר'ה האחרים. נצטרך למצוא פתרונות כדי להשתפר ולהתקדם", אמר מאמן הקבוצה שמדורגת חמישית במזרח.

אמביד בן ה-25 נפגע על ידי אנטה זיזיץ' מקליבלנד בניסיון חסימה ועוד ניסה לקלוע מקו העונשין, אבל סבל מכאבים והחטיא את שתי הזריקות. הוא ירד במהרה לחדר ההלבשה וברבע השני שב לספסל, אבל אחרי דקות ספורות שוב נטש את הספסל ולא שב. רק ביום שלישי קלע אמביד 49 נקודות נגד אטאלנטה, היה זה שיא קריירה שלו, אבל כעת הגיעה הפציעה שעלולה להשביתו בתקופה הקרובה לכל הפחות. הממוצע העונתי שלו הוא 23.8 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, מספרים נמוכים יותר מאשר בעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי