לברון הצטיין וגבר שוב על זאיון, משחק שיא לדנבר נגד טורונטו

לברון ג'יימס, זאיון וויליאמסון
לברון ג'יימס, זאיון וויליאמסון | Layne Murdoch Jr./NBAE via Getty Images

ללא דייויס הפצוע הייתה לוס אנג'לס הייתה בפיגור ברוב דקות המשחק, אך מספר '23' לקח אחריות עם טריפל דאבל והשיג את הניצחון 114:122 מול הכוכב הצעיר. יוקיץ' ואנונובי הובילו את נאגטס ל-118:133 על האלופה

(גודל טקסט)

מלבד המשחקים המוקדמים, ארבעה משחקים נוספים התקיימו הלילה (בין שבת לראשון) בליגת ה-NBA, כאשר במוקד עמד המפגש המרתק בין לברון ג'יימס וזאיון וויליאמסון, כשבוע לאחר שהשניים נפגשו בפעם הראשונה. במקביל, האלופה טורונטו הפסידה אצל דנבר וגולדן סטייט נוצחה בביתה על ידי וושינגטון. סקרמנטו ניצחה את דטרויט במשחק הנוסף.

ניו אורלינס פליקנס  – לוס אנג'לס לייקרס 122:114
רק במהלך השבוע שעבר נפגשו שתי הקבוצות ב"סטייפלס סנטר" בקליפורניה, כאשר הקבוצה המקומית יצאה עם הניצחון ואמש הלייקרס התארחו אצל זאיון והפליקנס, והתקשו מאוד למרות הניצחון. ללא אנתוני דייויס הפצוע, הקבוצה של לברון מצאה את עצמה בפיגור ברוב דקות המשחק, כאשר וויליאמסון עצמו מציג יכולת נהדרת ושיא קריירה של 35 נקודות (12/16 מהשדה). לונזו בול הציג גם הוא משחק נהדר נגד האקסית והיה קרוב לטריפל-דאבל עם 19 נקודות, 9 ריבאנודים ו-9 אסיסטים.

למרות המשחק הטוב של השחקנים הצעירים, ללייקרס היה את ג'יימס, שהראה שוב שבגיל 35 הוא עדיין יכול להתעלות מעל כולם. מספר '23' בסגול הוביל את קבוצתו למהפך בדקות הסיום עם טריפל-דאבל משלו (34 נק', 12 ריב' ו-13 אס') והבטיח את הניצחון של לוס אנג'לס, כולל שלשה על הפרצוף של זאיון כדקה וחצי לסיום.

דנבר נאגטס  – טורונטו ראפטורס 118:133
רק ביום שבת האחרון הפסידה דנבר לקליפרס בכמעט 30 נקודות הבדל, והלילה היא פשוט הייתה אחרת. הקבוצה של ניקולה יוקיץ' פגשה את האלופה מקנדה, ולרגע אחת לא הביטה לאחור. טורונטו הגיעה למשחק ללא פרד ואנווליט וסרג' איבאקה, וחסרונם של השניים הורגש היטב, כשמנגד נגאטס מציגים משחק אסיסטים מבריק והשוו את שיאם העונה (38), כאשר יוקיץ' עצמו סיים עם טריפל-דאבל של 23 נק', 18 ריב' ו-11 אס'. מלבדו, גם או. ג'י. אנונובי הבריטי הצטיין ורשם שיא קריירה של 32 נק'.

תוצאות נוספות
גולדן סטייט ווריורס  – וושינגטון וויזארדס 124:110

סקרמנטו קינגס – דטרויט פיסטונס 100:106

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי