אחרי ארבעה חודשים: סטף קרי חזר לחמישייה של גולדן סטייט

סטף קרי
סטף קרי | Ezra Shaw/Getty Images

הגארד החלים מהשבר בידו ועם 23 נקודות ב-27 דקות הוביל את הווריורס במשחק בית נגד טורונטו רפטורס: "זה מרגיש שלא רק שהוא חזר, אלא שכל הקבוצה התעוררה", הודה סטיב קר

(גודל טקסט)

כמה שחיכינו לזה, והלילה (בין חמישי לשישי) זה קרה: סטף קרי חזר לפרקט. הבוקר אירחה גולדן סטייט ווריורס את האלופה טורונטו רפטורס והגארד, מי שלדעת רבים נחשב לשחקן ששינה את המשחק בשנים האחרונות יותר מכל אחד אחר, עשה לראשונה מאז נפצע בחודש אוקטובר את הדרך מחדר ההלבשה לפרקט. 

קרי שבר את ידו השמאלית בסוף חודש אוקטובר ועל פי הערכות ראשוניות היה ספק אם יחזור לשחק העונה והיו מי שהעריכו שגם אם הוא יחזור זה לא יקרה לפני הפלייאוף, אבל קרי התאמן בשבועות האחרונים עם חבריו והלילה עלה לראשונה לשחק, בעונה שעבור קבוצתו כבר גמורה וגם מאמנו סטיב קר הודה שחשוב להריץ אותו בעיקר כדי שילמד את החבר'ה החדשים בקבוצה, ילמד את המצב הלא רגיל בגולדן סטייט (מאזן 49:14, להזכירכם קבוצה שלקחה שלוש אליפויות בארבע השנים האחרונות) ויכין את עצמו גם לעונה הבאה.

קרי כאמור נפצע ב-30.10 במשחק נגד פיניקס כתוצאה מנפילה של הסנטר ארון ביינס על ידו ומרוב התרגשות הוא לא הצליח לעצור את עצמו ושחרר שאגה בעת עלייתו הראשונה לפרקט, עוד בחימום. "זה בהרבה דרכים מרגיש לא רק שסטף חזר, אלא שכל הקבוצה בשבועיים האחרונים התעוררה מהידיעה שהוא חוזר", סיפר המאמן קר, "ההשפעה שיש לו עלינו גורמת לכולם להתרגש וכולנו מאושרים בשבילו. הוא עבד כל כך קשה כדי לחזור וכולנו כבר רוצים לראות אתו משחק", אמר לפני המשחק.


אי אפשר להחביא את החיוך. קרי הלילה (Ezra Shaw/Getty Images)

הכוכב בן ה-31 פתח את המשחק עם שני אסיסטים נהדרים, אחד גם היה מאחורי הגב לאנדרו וויגינס, וזרק לראשונה רק אחרי שלוש דקות ו-10 שניות, אבל החטיא את השלשה. בסוף הוא סיים עם 23 נקודות ב-27 דקות, במהלכן קלע את כל שמונה הזריקות מקו העונשין ומהשדה סיים עם 6 מ-16, כולל 3 מ-12 לשלוש.

"הצעד הבא יהיה להחזיר את קליי תומפסון, אבל זה יקרה רק בעונה הבאה", אישר קר, "20 המשחקים שנשארו לנו ישפיעו לקראת העונה הבאה ואני חושב שזה יאפשר לנו לשמור על אנרגיה גבוהה עד הסוף". על הנעליים איתן עלה קרי לפרקט, אגב, נכתב "I can do all things…".


הנעליים שאיתן עלה קרי לפרקט (Ezra Shaw/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי