Sport1 Banner

לברון ג'יימס: "אני כאן בשביל האוהדים, לא אשחק ללא קהל"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

אחרי הניצחון על מילווקי, כוכב הלייקרס שחצה את רף 34,000 הנקודות אמר: "אם אגיע לאולם ללא אוהדים גם לא אשחק. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים". על המאבק על תואר ה-MVP: "חושב על הקבוצה ולא על תארים אישיים"

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס הוביל הלילה (בין שישי לשבת) את לוס אנג'לס לייקרס לניצחון מרשים על מוליכת הליגה מילווקי כאשר קלע 37 נקודות ב-103:113 בסטייפלס סנטר, כאשר מעבר ליוקרה ולהצהרת הכוונות, הקבוצה מחוף המערבי הבטיחה את המקום בפלייאוף לראשונה מאז 2013.

אך לברון תפס את תשומת הלב מסיבה נוספת שלא קשורה למשחק. לאור התפשטות הקורונה בארצות הברית והאפשרות לקיים משחקים ללא קהל, הכוכב הכי גדול של הליגה הביע את דעתו בנחרצות ואמר: "אני לא אשחק ללא אוהדים, אני כאן בשביל הקהל. ואם אגיע לאולם ללא אוהדים גם לא אשחק. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים".

מעבר לכך לברון רשם גם ציון דרך היסטורי. הקלע השלישי בכל הזמנים ב-NBA חצה הלילה את רף 34,000 אלף הנקודות והוא מתקרב בצעדי ענק לקארל מלון (36,928) הנמצא במקום השני בכל הזמנים.

קינג ג'יימס גם דיבר על 'הניצחון האישי' על יאניס אנטטוקומפו בדרך אולי לתואר MVP חמישי בקריירה, אך טען שלא מתעסק בתארים אישיים: "בשבילי ההישג הוא לא אישי, אלא קבוצתי. אני לוקח כל אתגר כשאני מתמודד מול שחקנים כמו יאניס או כל אחד אחר. אבל צריך לחשוב רק איך להשיג את התוצאה הטובה ביותר ולא להפוך העונה למשהו אישי".




לא חושב על תארים אישיים. לברון ג'יימס מול יאניס אנטטוקומפו (Harry How/Getty Images)

עוד באותו נושא: NBA, לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי