Sport1 Banner

הכנה לגמר המערב? הלייקרס ניצחו את הקליפרס 103:112 בדרבי

לברון ג'יימס, דני גרין
לברון ג'יימס, דני גרין | Harry How/Getty Images

לאחר הניצחון הגדול על מילווקי, הזהובים הצהירו כוונות ברורות גם נגד הטוענת הנוספת לכתר. ג'יימס (28 נק', 9 אס') ודייויס (30 נק' ו-8 ריב') השיגו ניצחון ראשון העונה נגד היריבה העירונית. 31 נק' לג'ורג'

(גודל טקסט)

למרות החשש הגדול של קברניטי ה-NBA מנגיף הקורונה, והשבוע הגורלי שעומד בפני ליגת הכדורסל הטובה בעולם, משחקי יום ראשון נערכו הערב כמיטב המסורת, כשבמוקד, זכינו לדרבי הכי נוצץ בעולם הכדורסל היום – הדרבי של לוס אנג'לס בין הלייקרס לקליפרס.

הקבוצות נפגשו בפעם השלישית הראשונה, ולראשונה מאז מותו של קובי בראיינט. כזכור הקבוצות היו אמורות להיפגש ב-28 לינואר, יומיים לאחר מותו של "הממבה" אך המשחק נדחה לאפריל עקב סערת הרגשות שהתחוללה בעיר באותם ימים.

הקליפרס אירחו את הלייק-שואו בסטייפלס סנטר, לאחר שניצחו את שני המפגשים הראשונים בין הקבוצות העונה, אך דווקא הקבוצה של פרנק ווגל, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף בשבוע שעבר הגיע כפייבוריטית עם מאזן של 13:48 עד כה בעונה הסדירה, חמישה ניצחונות יותר מלקבוצה של דוק ריברס.


לברון ג'יימס מול קוואי לאונרד (Harry How/Getty Images)

ובדומה לשני המשחקים שנערכו מוקדם יותר העונה, גם המשחק הערב סיפק לנו מלחמה אדירה על הפרקט. במחצית הראשונה, המארחת שלטה במשחק בזכות תצוגה נפלאה של פול ג'ורג' ומשחק הגנתי מרשים שעצר את הלייקרס על 49 נקודות במחצית, אך הצמד של ג'יימס ודייויס, עם מעט עזרה מאייברי בראדלי הצליחו להשאיר את הלייקרס במשחק ולרדת למחצית בפיגור ארבע נקודות בלבד.

לרבע השלישי הקבוצה של פרנק ווגל יצאו אחרת לגמרי. קוואי לא הרשים, דייויס נהנה בשני צידי המגרש ובעזרת ניהול המשחק המבריק של רונדו, הלייקרס הצליח להפוך אך התוצאה. PG13 המשיך בשלו וקלע שתי שלשות מרשימות ברבע השלישי וסיפק כמה מהלכים נהדרים לקלטת, אך רונדו הוותיק הכניס את כל חבריו לעניינים והלייקרס קלעו 36 נקודות ברבע השלישי, וירדו להפסקה ביתרון 4.

גם הרבע הרביעי נפתח לטובתם של הלייקרס עם חמש נקודות מהירות של קוזמה ולברון, בעוד הקליפרס שמרו על הסבלנות והמשמעת במשחק ההתקפה בניסיון לצמצם את ההפרש. מי שהוביל את ההתקפה של דוק ריברס בדקות אלה היה דווקא מונטזרל הארל, שסיים את המשחק עם 20 נק' ו-8 ריב' מהספסל, אך לברון ודייויס המשיכו לדהור ברבע השלישי וכבר העלו את הפער ל-13 נקודות שש דקות לסיום.


דייויס עולה מעל על קוואי. מהגורמים המרכזיים בניצחון הלייקרס (Sean M. Haffey/Getty Images)

ובדיוק בדקות ההכרעה הכוכב הגדול של הקליפרס התעורר. לאונרד קלע תשע נקודות רצופות וצימק את הפער חזרה לשבע נקודות, "הקינג" הגיב מהצד השני באסיסט מדהים לדייויס וסיים את המשחק עם ריצה של שבע נקודות רצופות שהרימו את קהל החוץ הביתי במיוחד בסטייפלס סנטר על הרגליים

המלך מאקרון השיג ניצחון יוקרתי, 103:112 בסיום עם 28 נק', 7 ריב' ו-9 אס' ב-34 דקות. דייויס הוסיף 30 נק' ו-8 ריב' משלו ואייברי בראדלי היה האקס פקטור של ווגל עם 24 נק'. מנגד 31 נקודות של ג'ורג' ו-27 נוספות של לאונרד לא הספיקו לקליפרס. הלייקרס העלו את מאזנם ל-13:49, ופרט ליקרו, פתחו פער משמעותי מהיריבה העירונית בקרב על ראשות המערב.

תוצאות נוספות:
ברוקלין נטס – שיקגו בולס 107:110
מינסוטה טימברוולבס – ניו אורלינס פליקנס 120:107

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי