קבוצות בבידוד, שחקנים בהלם: ה-NBA מגיבה לסערת גובר

רודי גובר
רודי גובר | Alex Goodlett/Getty Images

הידבקות הסנטר בקורונה הביאה להשהיית הליגה ובדיחה שחורה שלו עוררה קריאה "להשהותו לכל החיים". חברו לנבחרת ניסה להרגיע, לברון קרא "לבטל את 2020". וגם: קרטר בדרך לפרישה עצובה במיוחד

(גודל טקסט)

 ב-NBA קיבלו בהלם את הבשורות על הידבקותו של רודי גובר, סנטר יוטה ג'אז, בקורונה ועדיין מנסים להבין כיצד להגיב להחלטת הליגה לעצור את המשחקים עד להודעה חדשה. חמש קבוצות שפגשו את יוטה ב-10 הימים האחרונים קיבלו הוראה להתבודד: קליבלנד, ניו יורק, בוסטון, דטרויט וטורונטו. גם שחקני הג'אז בעצמם שוהים כרגע בבידוד באוקלהומה סיטי, שם היו אמורים לשחק הלילה (בין רביעי לחמישי) ומנסים לתאם את עזיבתם חזרה לסולט לייק סיטי עם רשויות הבריאות המקומיות, כאשר עוד בחדר ההלבשה כלל חברי הקבוצה עברו בדיקות מחשש להידבקות בנגיף.

אוון פורנייה הצרפתי, שחקן אורלנדו ובן ארצו של גובר, סיפק עדכון לגבי חברו וניסה להרגיע: "הרגע הייתי בטלפון עם רודי. הוא בסדר, חבר'ה. בואו לא ניכנס לפאניקה. אוהב את כולכם". גובר עצמו ספג ביקורת על מה שביצע לפני יומיים: רגע אחרי שפנה אל התקשורת לפני אימון הקליעות של קבוצתו, הסנטר בחר להתבדח על בהלת הקורונה העולמית ו"מישש" כמה מיקרופונים ומכשירי הקלטה. עיתונאי בארצות הברית קרא "להשהות אותו לכל החיים" בעקבות המעשה.

ישנו גם המקרה של וינס קרטר בן ה-42, שהיה לקראת החודש האחרון של עונת הפרידה שלו מכדורסל פעיל וכעת נאלץ כנראה לפרוש בנסיבות מצערות במיוחד. "וינסניטי" צייץ לאחר המשחק בין קבוצתו אטלנטה לניו יורק והתייחס לאפשרות שזו הייתה הפעם האחרונה שלו על הפרקט: "זה לילה מוזר, אבל אני אסיר תודה למי שהיה חלק מהמסע שלי ב-22 השנים האלו. אם זה באמת הסוף, אני מודה לכולם על האהבה והתמיכה".

בעלי דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, הודיע כי בעקבות ההשלכות הכלכליות של עצירת הליגה, הוא החל לברר כמה יעלה לו לתמוך כלכלית בעובדי המועדון שלא יוכלו להגיע לעבודה. כמובן שגם הרבה מאוד שחקנים בליגה הגיבו למצב, ביניהם לברון ג'יימס שהתייחס גם לטרגדיה אחרת שהתרחשה לאחרונה וכתב: "אנחנו מבטלים אירועי ספורט, סוגרים בתי ספר, מקומות עבודה וכו'. מה שבאמת צריך לבטל זה את 2020! לעזאזל, איזה שלושה חודשים קשים. הישארו מוגנים".

כוכב פורטלנד, סי ג'יי מקולום, התרכז דווקא בהשלכות הכלכליות של המשבר: "אני מקווה שכולם מצאו זמן להתפתח בחיים מחוץ לכדורסל. נצלו את המשאבים ואת הפרסום שלכם כדי לייצר מקורות הכנסה נוספים כל עוד אתם בליגה. כי כשזה נגמר, זה נגמר". והיה גם מי שניסה לשמור על קלילות, כמו מרצ'ין גורטאט הפולני שלנוכח האפשרות שגם הוא יהיה בבידוד בקרוב, צייץ: "וואו, משוגע. כדאי לי ללכת לקניות במכולת?".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי