בלאט: "אני לא מומחה ולא מספיק חכם, אבל נראה שהמצב יחמיר"

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | ROMAIN LAFABREGUE / Contributor

הקורונה ("משפיעה על החברה כולה"), ההחלטה להפסיק את ה-NBA ("אף אחד אינו יודע מה יהיה מחר") והתנהלות התושבים ("כולנו יותר מחושבים וזהירים"). היועץ המקצועי של ניו יורק ניקס בראיון בתכנית הספורט של 103FM

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

אחרי שרודי גובר ודונובן מיטשל אובחנו עם קורונה וליגת ה-NBA הפסיקה את פעילותה עד להודעה חדשה, דייוויד בלאט, היועץ המקצועי של ניו יורק ניקס, דיבר הערב (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על התפשטות הנגיף בארצות הברית.

נגיף הקורונה: "אולי יש הוראה לנקות קצת את השטח, הלוואי שזה יעזור (צוחק). המצב בניו יורק? יש כאן פאניקה מסוג אחר. כמובן שהליגה הפסיקה את הפעילות שלה. מבחינת הניקס, היינו באטלנטה כשזה קרה ושיחקנו. הליגה נעצרה ואנחנו מחכים לראות מה יהיה הלאה".

על וינס קרטר: "אין ספק שמגיע לו יותר, אבל זה היה ידוע שהוא יפרוש בסוף השנה. מכיוון שפתאום יש שאלה ולא יודעים אם וכאשר יהיה המשך, נפל על כולם שזה אולי המשחק האחרון שלו. השחקנים הריעו לו אחרי הקליעה האחרונה. הראיון שלו לאחר המשחק היה אחד הגדולים שאני ראיתי".

מה יעשו בהנחה שהליגה תידחה בהרבה זמן, איך תוכרע האלופה: "זו שאלה מאוד מאוד עניינית שלי אישית ולאף אחד כרגע אין תשובה. אני חושב שהם ימתינו תקופה ולאט-לאט יגיעו למסקנות הנכונות, לאור המצב שעשוי להשתנות בכל רגע. אף אחד מאיתנו לא יודע מה יהיה מחר. להערכתי, באופן אישי, העניינים יהיו יותר גרועים לפני שהם יהיו יותר טובים, אבל כך אני רואה את זה. ככל שהזמן יעבור, כולנו נדע איך וכיצד לפעול".


ערני, מחושב וזהיר יותר. דייוויד בלאט (Gettyimages)

איך מתנהלים התושבים בארצות הברית: "כולנו יותר ערניים, מחושבים וזהירים, אבל בדיוק איך כל אחד פועל אני לא יודע לומר לכם. מה שבטוח זה שהערנות לכל דבר היא יותר גבוהה ויותר רצינית. אם זה יעזור או לא, אני לא יודע כי אני לא מומחה ואני לא חכם מספיק בעניינים רפואיים מהסוג הזה".

האם קבוצות ה-NBA ממשיכות להתאמן: "כרגע אין אימונים. אני מניח שהיום או לכל המאוחר מחר, ה-NBA תוציא הודעה חדשה בנושא ותפרט איך כולם צריכים לפעול בימים הקרובים ובהמשך. אף אחד לא מדבר כרגע על האולימפיאדה, שזה גם נושא שמהר מאוד יעלה על הפרק".

התקשורת בארצות הברית: "אני לא יודע אם 99 אחוז, אבל בוא נגיד שזה הנושא שעומד על הפרק כמעט בכל מקום בכל דקה, כי זה משפיע לא רק על עולם הספורט אלא על החברה כולה. כמו שאמרתי, אני לא רואה את העניינים משתפרים בקרוב, אלא רק מחמירים ואנחנו נצטרך להיות סבלניים, חכמים וזהירים ולפעול בהתאם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי