גובר מגיב לביקורת: "לא ידעתי שאני חולה, נהגתי בחוסר אחריות"

רודי גובר
רודי גובר | Jonathan Daniel/Getty Images

כוכב יוטה ג'אז, שעל פי החשד הדביק בין השאר את חברו לקבוצה דונובן מיטשל והותקף על ידי רבים על התנהגותו, בתגובה ראשונה מהבידוד: "אני פוחד, חרד וחש בושה. קווה שהסיפור שלי ישמש כאזהרה לכולם"

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

כמעט 24 שעות לאחר שהושהתה ליגת ה-NBA לאחר ששני שחקני יוטה ג'אז אובחנו כחולי קורונה, החלה סערה. דרמת הענק החלה כאשר רודי גובר נמצא חיובי לבדיקה, אלא שמספר שעות לאחר מכן גם הכוכב השני של הג'אז, דונובן מיטשל, נבדק ונמצא חיובי. אז החלו בארה"ב להתפרסם דיווחים על כך שגובר נהג בחוסר אחריות מוחלט, נגע בשחקנים, בחפצים האישיים שלהם וכן במיקרופונים של אנשי התקשורת – ולמעשה כך, כנראה, הדביק אנשים נוספים.

מיטשל פרסם די במהרה פוסט באינסטגרם וכנראה שסיפק מסר די חריף לעברו של גובר כשכתב "מקווה שמעתה אנשים יחנכו את עצמם ויבינו עד כמה חשוב שינהגו באחריות לא רק למען עצמם אלא גם למען הבריאות של הסובבים אותם", וזמן קצר לאחר מכן הגיעה גם תגובתו של הצרפתי.

גובר גם הוא העלה מהבידוד פוסט באינסטגרם וכתב כך בתגובה לביקורות הקשות על התנהלותו עוד טרם ידע כי הוא נושא את הנגיף: "אני רוצה להודות לכולם על הדאגה והתמיכה ב-24 השעות האחרונות. חוויתי המון רגשות מאז שלמדתי כי אני חולה, בעיקר פחד, חרדות ובושה.

"הדבר הראשון והחשוב ביותר שאני רוצה לומר הוא שאני מתנצל בפני כל האנשים שייתכן שסיכנתי. באותו הזמן לא ידעתי שאני נושא את הנגיף, נהגתי בחוסר אחריות ואין לי שום תירוץ. אני מקווה שהסיפור שלי ישמש כאזהרה לכולם שיש לקחת את הנושא ברצינות. אעשה ככל שביכולתי כדי לסייע ולחנך אחרים במטרה למנוע ככל שניתן את התפשטות הנגיף", המשיך גובר, "אני מודה לכולם על התמיכה, מטפלים בי היטב ואני קורא לכולם לנהוג בכל הצעדים האפשריים כדי להישאר בטוחים ובריאים. אוהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי