ברוקלין נטס הודיעה: ארבעה שחקנים חלו בקורונה. דוראנט אחד מהם

לברון ג'יימס נגד ברוקלין נטס
לברון ג'יימס נגד ברוקלין נטס | Harry How/Getty Images

פחות משבוע אחרי שניצחו בסטייפלס סנטר את לוס אנג'לס לייקרס, הודיעו ראשי הקבוצה על ארבעה שנדבקו בנגיף. רק אחד מהם פיתח תסמינים. בהמשך, נודע כי הפורוורד ביניהם

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

אחרי רודי גובר ודונובן מיטשל מיוטה ג'אז וכריסטיאן ווד מדטרויט פיסטונס, גם ברוקלין נטס הודיעה הערב (שלישי) כי ארבעה מאנשי הקבוצה חלו בקורונה. "מתוך הארבעה, שחקן אחד סבל מסימפטומים של המחלה ושלושה אחרים כלל לא", מסרו הנטס, "ארבעת השחקנים נמצאים כעת בבידוד ותחת השגה של הצוות הרפואי".

קצת יותר משעה לאחר הודעת הקבוצה, נחשף כי אחד החולים הוא קווין דוראנט. שאמס צ'ראניה, כתב "האתלטיק" שפרסם על כך, סיפק ציטוט של הפורוורד: "היו זהירים כולם, תשמרו על עצמכם והישארו בבידוד. אנחנו הולכים לעבור את זה".

ראשי הקבוצה גם הודיעו כי הודעות אישיות נמסרו לכל אנשי הארגון שידוע כי היו במגע עם ארבעת החולים, כולל יריבים קודמים שפגשה הקבוצה – המשחק האחרון של ברוקלין היה מול לוס אנג'לס לייקרס ב-11.3, בו אף הנטס ניצחו בסטייפלס סנטר 102:104.

"כל אנשי הקבוצה התבקשו להישאר בבידוד ונמצאים תחת השגחה צמודה. הבריאות של השחקנים והצוות שלנו נמצאים בעדיפות העליונה והקבוצה עושה את הכל כדי להבטיח שאלו שנפגעו מהנגיף יזכו לטיפול הטוב ביותר", נמסר בנוסף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי