כרמלו אנתוני חשף בסיפור מדהים: כך לברון ג'יימס הציל את חיי

כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס
כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס | Ethan Miller/Getty Images

שחקנה של פורטלנד ניצל את הפגרה וסיפר בצ'אט לייב עם דוויין ווייד, על מעשה הגבורה של קינג ג'יימס במהלך חופשי באיי הבהאמה: "זרם מים סחף אותי על ללב הים והוא פשוט קפץ מהסירה למים"

(גודל טקסט)

אם יש דבר חיובי בהשבתת ליגת ה-NBA בגלל התפרצות נגיף הקורונה, הוא שאנו נחשפים לסיפורים לווידויים מרתקים שספק אם היינו זוכים לשמוע מהם בשנים הקרובות. אחד כזה הגיע מכרמלו אנתוני שסיפר בלייב צ'אט משתוף על דוויין ווייד איך לברון ג'יימס הציל את חייו.

כרמלו אנתוני, דוויין ווייד, כריס פול ולברון ג'יימס ייצאו לפני מספר שנים לחופשה משותפת באיי הבהאמה ואנתוני חשף חוויה טראומתית מהנופש: "קפצנו כולנו מהסירה, שחינו לאיזה מערה ואז יצאנו", פתח שחקנה של פורטלנד את הסיפור והוסיף: "כולכם שחיתם בחזרה לסירה ואני נשארתי במקום. ואז הגיע זרם מים חזק שסחף אותי ללב היום, הכל היה סוער ואז פתאום ראיתי את לברון קופץ מהסירה כמו מק'גייוור".

"הוא קפץ מהסירה למים, החזיק אותי ביד אחד ובשנייה שחה לכיוון הסירה. הוא פשוט הציל את חיי". כרמלו אנתוני סיים את הסיפור עם פנייה אישית ללברון: "אני מעריך את זה שהצלת את החיים שלי, ה'סנפירים' שלי לא עבדו באותו יום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי