דני אבדיה בבעיה? מסתמן: דראפט ה-NBA צפוי להידחות

דני אבדיה
דני אבדיה | דני מרון

כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי טען כי האירוע בו אמור להיבחר הישראלי המוכשר לא יוכל להתקיים ביוני, אלא אם כן יוחלט על ביטול סופי של העונה, כיוון שהפלייאוף יהיה חייב להסתיים לפני כן

(גודל טקסט)

ליגת ה-NBA מושבתת מאז ה-13 במרץ ונכון לעכשיו אף אחד לא יודע אם ומתי העונה הנוכחית תחזור לפעילות, אבל דבר אחד כבר מסתמן בבירור: דראפט 2020 יידחה. כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי טען היום (שני) כי הדרך היחידה לקיום הדראפט במועד בו נהוג לעשות זאת כל שנה (אמצע יוני, מספר ימים לאחר סיום סדרת הגמר) תהיה ביטול סופי ומוחלט של העונה.

ווז'נרובסקי הסביר: "לא משנה באיזה תרחיש ייערך הדראפט, זה ככל הנראה יקרה אחרי הפלייאוף. ועדיין יהיה רצון להשאיר חלון מסוים של זמן להחתמת שחקנים חופשיים, כך שאם העונה תחודש באיזשהו שלב והליגה תשוחק ביולי-אוגוסט ואולי אפילו בספטמבר, הדראפט ושוק השחקנים החופשיים לא יהיו לפני שסדרת הגמר תסתיים".

מי שיושפע ישירות מדחייה של הדראפט הוא כמובן דני אבדיה, שחקנה של מכבי תל אביב שאמור להיבחר באחד מעשרת המקומות הראשונים, כיוון שעד חודש ספטמבר אמורה להיפתח עונה חדשה בליגות באירופה, כך שאבדיה, כמו מועמדים אחרים לדראפט שיגיעו מהמכללות בארצות הברית, יצטרכו להחליט האם להצטרף לקבוצה כדי לשמור על כושר או לחילופין להתאמן לבד ולחכות לדראפט.

דני אבדיה (עדי אבישי)
דני אבדיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי