נטפליקס רכשה את סדרת הדוקו של ג'ורדן, שתעלה לאוויר ב-19 לאפריל

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | AFP

עכשיו זה רשמי: ESPN נכנעה ללחצים ותעלה לאוויר את הסדרה שמתעדת ב-10 פרקים את עונתו האחרונה של הוד-אווירותו בשיקגו בולס מוקדם מהצפוי. הסדרה תשודר גם בישראל

(גודל טקסט)

חובבי הכדור הכתום בארצות הברית נואשים למנת כדורסל מאז שנגיף הקורונה הביא לעצירת פעילותה של ליגת ה-NBA, מה שגרם לעלייה גדולה בביקוש לסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'ורדן שמתוכננת לעלות לשידור ב-ESPN. היום (שלישי) פורסם בואפן רשמי, כי הלחץ מצד האוהדים עשה את שלו ורשת הטלוויזיה האמריקאית צפויה להקדים את תאריך העלייה לאוויר של הסדרה, שהייתה אמורה לעלות בחודש יוני, ל-19 באפריל.

לא רק האמריקאים יהנו מהסדרה הזאת. כך פורסם בהודעה הרשמית של איר ג'ורדן, התגלה לראשונה כי ענקית המדיה 'נטפליקס' רכשה את כל פרקי הסדרה ותשדר אותה לקהל הרחב ברחבי העולם (פרט לארה"ב).  הסדרה, ששמה הוא "הריקוד האחרון", תהיה מחולקת ל-10 פרקים ותספק הצצה אל מאחורי הקלעים של עונתו האחרונה של ג'ורדן במדי שיקגו בולס, אשר הסתיימה בטבעת האליפות השישית שלו בזכות ניצחון על יוטה ג'אז בסדרת הגמר של 1998.

מדובר בסדרה שאוהדי הכדורסל מצפים לה עוד הרבה לפני פריצתה של מגיפת הקורונה, שכן ESPN הכריזה עליה לראשונה כבר ב-2018, כאשר הטריילר הרשמי פורסם במהלך חודש דצמבר האחרון. בארצות הברית נכתב כי הרשת צפויה לאשר או להכחיש באופן רשמי את הדיווח במהלך היממה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי