רדיק: "זאיון יכול להגיע להיכל התהילה. מפחיד שהוא יהיה עוד יותר טוב"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Bachman/Getty Images

חברו של וויליאמסון בניו אורלינס נשאל לגבי הפוטנציאל של הרוקי והשיב: "MVP, חמישיית העונה והובלת קבוצה לאליפות. זו התקרה שלו". התכונה הכי מרשימה: "הרוגע שבו הוא מתנהל עם כל ההתלהבות ותשומת הלב"

(גודל טקסט)

אם לא די בפציעה שהשביתה אותו למשך שלושת החודשים הראשונים בשנת הרוקי שלו, מגיפת הקורונה עצרה את עונת הבכורה של זאיון וויליאמסון ב-NBA לאחר 19 משחקים בלבד. הפורוורד של ניו אורלינס פליקנס השאיר לחובבי הכדורסל הרבה טעם של עוד אחרי הופעותיו הראשונות, בהן העמיד ממוצעים של 23.6 נקודות וכמעט שבעה ריבאונדים למשחק. בזמן שהליגה הטובה בעולם מושבתת, חברו של וויליאמסון לקבוצה, ג'יי ג'יי רדיק, התארח היום (רביעי) בפודקאסט של ESPN ודיבר על הפוטנציאל הבלתי נגמר של הרוקי.

כשנשאל עד כמה גבוה זאיון יכול להגיע בעתיד, רדיק הבהיר כי שום דבר אינו מחוץ להישג יד עבור מי שנבחר ראשון בדראפט 2019: "MVP, חמישיית העונה, חברות בהיכל התהילה והובלת קבוצות לאליפות. זו התקרה שלו", אמר הצלף בן ה-35, "ברגע שהוא יפתח את הכישורים שלו והמשחק קצת יאט עבורו, הוא הולך להיות עוד יותר טוב – שזה מפחיד, כמובן".

הר של ציפיות ליווה את כניסתו של וויליאמסון ל-NBA, בעקבות ההצלחה הגדולה שלו ברמת התיכונים והמכללות, אבל רדיק התרשם מהדרך שבה הרוקי התמודד עם הסיטואציה: "זה היה מסתכל עבורו לפתוח את עונתו הראשונה עם פציעה ולעבור את השיקום הזה, זה לא כיף. מה שהכי מרשים לדעתי, זה הרוגע שבו הוא מתנהל עם כל ההתלהבות סביבו ותשומת הלב שהוא מקבל. זה נראה כאילו הוא לא מוטרד מכך ואני חושב שזה מראה על הבגרות שלו בגיל 19 בלבד".

וויליאמסון. השמיים הם הגבול עבורו (Chris Graythen/Getty Images)
וויליאמסון. השמיים הם הגבול עבורו (Chris Graythen/Getty Images)

הפליקנס החזיקו במאזן 27:18 שלילי לפני שזאיון שיחק את משחקו הראשון, אך יחד איתו הם ניצחו 10 מתוך 19 משחקים והתקרבו לעמדת העפלה לפלייאוף. לצערם, לא מן הנמנע שהדרך היחידה לחדש את העונה הנוכחית תהיה הקפאה של טבלת העונה הסדירה במצבה הנוכחית והתחלה מיידית של הפלייאוף, מה שישאיר את ניו אורלינס בחוץ.

עם זאת, כשרדיק וג'רו הולידיי הוותיקים חתומים על חוזה לעונה הבאה, יחד עם הבסיס הצעיר והמבטיח שכולל את ברנדון אינגרם, לונזו בול וג'וש הארט לצד וויליאמסון, אין ספק שהפליקנס יהיו כוח גדול במערב בשנים הקרובות. מבחינת הרוקי האימתני, סימן השאלה הגדול ביותר נוגע בעיקר ליכולת שלו להימנע מפציעות, משימה בה הוא לא כל כך הצליח בעונתו הראשונה ובשנתו היחידה במכללת דיוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי