ונסה בראיינט: "היינו רוצות לחגוג עם קובי, אנחנו גאות בו"

קובי בראיינט
קובי בראיינט | EMMANUEL DUNAND/AFP via Getty Images

כחודשיים לאחר מותו הטרגי ובעקבות ההכרזה על כניסתו להיכל התהילה, אלמנתו הפתיעה כשבשידור חי, לצד בתה נטליה, הגיבה לבחירה: "הישגיו כספורטאי הובילו אותו למעמד הזה". בעלי הלייקרס: "אין ראוי ממנו"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שכניסתם של קובי בראיינט, טים דאנקן וגווין גארנט להיכל התהילה של הכדורסל הפכה לרשמית, הלילה (בין שבת לראשון) הגיבה על כך בהתרגשות אלמנתו של קובי בראיינט, ונסה, כחודשיים לאחר שבעלה ובתם ג'יאנה בת ה-13 הלכו לעולמם בהתרסקות מטוס שגבתה את חייהם של שבעה אנשים נוספים.

"זה הישג נהדר, כבוד גדול ואנחנו מאוד גאות בו. כמובן שהיינו רוצות שהוא יהיה פה איתנו כדי לחגוג את זה, אך הישגיו כספורטאי הובילו אותו למעמד הזה", סיפרה ונסה על סף דמעות כשלצדה בתה נטליה בראיינט בת ה-17, "אני מתנחמת בכך שקובי גם כך היה אמור להיבחר להיכל התהילה של הכדורסל ב-2020".

כידוע, קובי בראיינט, "הממבה השחורה", שיחק במשך 20 שנה בלוס אנג'לס לייקרס וזכה איתה בחמש אליפויות, כשבזמן הזה שיחק ב-18 משחקי אולסטאר. הוא פרש ב-2016 כקלע השלישי בכל הזמנים וגם זכה עם ארצות הברית במדליות זהב במשחקים האולימפיים ב-2008 וב-2012. 

גם בעלי לוס אנג'לס לייקרס, ג'יני באס ספדה: "הוא לא היה רק ווינר מוכח ואלוף, הוא אחד שנתן את הכל למען משחק הכדורסל. התחרויות שלו, מוסר העבודה והרצון שלו אלו דברים שלא רואים. אלו איכויות שסייעו לקובי לזכות בחמש אליפויות – וכעת הביאו אותו להיכל התהילה והוא ייזכר עם הגדולים ביותר שאי פעם שיחקו את המשחק. אין מישהו שראוי יותר ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי