תחזית ב'בליצ'ר ריפורט': אבדיה ייבחר שני על ידי קליבלנד

דני אבדיה
| דני מרון

באתר האמריקאי סימנו את הסיוונגמן הישראלי של מכבי תל אביב, לאופציה הבכירה אחרי אנתוני אדווארדס: "אין שום פסול שייבחר גם במקום הראשון, הוא הפוטנציאל הלא האמריקאי הבכיר בדראפט"

(גודל טקסט)

בגלל שליגת ה-NBA הופסקה בגלל משבר הקורונה, בארצות הברית בעיקר מנתחים את הדראפט הקרוב ואת מיקומו הצפוי של הסווינגמן הישראלי של מכבי תל אביב דני אבדיה. לפי התחזיות האחרונות נראה שאין מתחרים לאנתוני אדווארדס על הבחירה הראשונה בדראפט, אותה צפויה לקבל גולדן סטייט ווריירס, אבל לפי התחזית האחרונה של אתר בליצ'ר ריפורט אבדיה יהיה זה שייבחר שני על ידי קליבלנד קאבלירס.

בכתבה פורט על היכולות של הפרוורד הישראלי: "סגנון המשחק של אבדיה פחות מוכר לאוהדי ה-NBA, אך אנשי הצוות של הקבוצות השונות, שמות לב אליו כבר זמן רב. הישראלי משך עניין בעיקר אחרי שזכה ב-MVP באליפות אירופה עד גיל 20, כאשר מבנה הגוף שלו ויכולת הקליעה הפכו אותו לפוטנציאל הלא אמריקאי הבכיר בדראפט".

"אין שום פסול שייבחר גם במקום הראשון, אבל נראה שהוא לא יוכל לתרום באופן מידי. יחד עם זאת, באופן טבעי שחקני מכללות ימשכו יותר עניין, בעוד שחקנים כמו אבדיה ולאמלו בול (שמשחק בליגה האוסטרלית) פחות מוכרים. כמוהם גם ג'יימס וייסמן ששיחק רק שלושה משחקים במכללת ממפיס. כל אחד מחמשת הבחירות הצפויות הראשונות, הוא בעל סט יכולות ייחודי משלו ולכן סדר הבחירות של הקבוצות הוא בלתי צפוי כרגע".


ייבחר במקום השני? דני אבדיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי