גארנט תקף את בעלי מינסוטה: "לא עושה עסקים עם נחשים בני ז***"

קווין גארנט
קווין גארנט | Mark Sagliocco/Getty Images for The Academy of Motion Picture Arts & Sciences

חבר היכל התהילה הטרי, שכיכב במדי הוולבס, סירב להצעה לתלות את גופייתו בתקרת האולם בטענה כי גלן טיילור בגד בו והפר הסכם בין השניים: "לעולם לא אסלח לו על זה"

(גודל טקסט)

קווין גארנט נכנס בסוף השבוע האחרון להיכל התהילה של הכדורסל יחד עם טים דאנקן וקובי בראיינט ז"ל ובמהלך עונת ה-NBA הבאה הוא גם יזכה לכבוד מצד הקבוצה עמה זכה באליפות, בוסטון סלטיקס, שתתלה את הגופיה שלו בתקרת ה-TD גארדן. עם זאת, ה"ביג טיקט" ממש לא מעוניין לקבל את אותה הוקרה מצד הקבוצה שבה נחשב לשחקן הגדול ביותר אי פעם, מינסוטה טימברוולבס, וזאת בשל יחסיו הגרועים עם הבעלים גלן טיילור.

בראיון ל"אתלטיק", גארנט סיפר כי לאחר שמאמנו פליפ סונדרס נפטר, טיילור התכחש לסיכום שהיה בין השניים, לפיו הפורוורד לשעבר היה אמור להפוך לשותף בבעלות על המועדון מטיילור או לקבל תפקיד בהנהלה לאחר פרישתו. גארנט הסביר מדוע סירב להצעה של הוולבס להפריש את הגופיה שלו: "גלן יודע שאני אפילו לא שוקל את זה. קודם כל, כי זה לא אמיתי. האוהדים והקהילה שם בטח לוחצים עליו. היה בינינו סיכום לפני שפליפ נפטר, וכשהוא הלך לעולמו, הסיכום הזה הלך איתו ועל זה אני לא אסלח לגלן. חשבתי שהוא אדם ישר, איש עסקים ישר".

KG המשיך להביע את כעס שלו כלפי טיילור ואף עלה שלב: "אני לא רוצה שום עסק עם טיילור או עם כל דבר שקשור אליו. תמיד תהיה בי אהבה כלפי האנשים במינסוטה, אבל אני לא עושה עסקים עם נחשים בני ז***".

גארנט קפץ ישירות מהתיכון ל-NBA כשהוולבס בחרו אותו במקום החמישי בדראפט 1995 ובמהלך הקריירה שלו נבחר 15 פעמים למשחק האולסטאר ותשע פעמים לאחת מחמישיות העונה. עד היום, הוא השחקן היחיד בתולדות המועדון שזכה בתואר ה-MVP של העונה הסדירה, בעונת 2003/04. בנוסף, הוא מוביל את טבלת כל הזמנים של מינסוטה בדקות, נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות וחסימות.

גארנט במדי מינסוטה (AFP)
גארנט במדי מינסוטה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי