לברון: "העונה הגדולה שלנו מנחמת אותי, לא האמנתי שדייויס ישתלב ככה"

אנתוני דייויס, לברון ג'יימס
אנתוני דייויס, לברון ג'יימס | Steve Dykes/Getty Images

כוכב הלייקרס, המוליכה הגאה, מתוסכל מעצירת המשחקים אך מקווה שיהיה אפשר לחזור לשחק בעיר מבודדת כמו לאס וגאס. כמו כן החמיא לחברו לקבוצה: "הוא היה בכושר מטורף, למדנו אחד את השני מהר". וגם: השגרה החדשה

(גודל טקסט)

במקום להתכונן לסדרת הפלייאוף, לברון ג'יימס הגדול מבלה את האביב במשחקים שונים עם בניו המתבגרים ונהנה משעת תה עם בתו הצעירה. כמו כן הוא סורק את כל אתרי החדשות ומחפש עדכון אופטימי, מאז הפסקת הליגה ב-11 במרץ בשל התפשטות נגיף הקורונה. הוא מאוד רוצה לסיים את העונה המרשימה הזו מבחינת לוס אנג'לס לייקרס.

 
בשיחת וידאו מביתו עם העיתונאים ביום רביעי אמר לברון: "אני לא חושב שאצליח להשתחרר מהמצב הזה אם לא נסיים את העונה וכך נבין שהכל מאחורינו. מעבר לכך, הרגשתי שאנחנו לקראת השיא, עדיין יש לנו מה להוכיח". הלייקרס, שמדורגים במקום הראשון במערב (מאזן 14:49), בפער מבטיח, היו בכושר מצוין עד עצירת המשחקים (עשרה ניצחונות ב-12 משחקים) וקיוו לחזור לפלייאוף לראשונה מאז 2013.
 
 
לברון הוסיף: "אני יכול להתנחם בעונה הגדולה שלנו ולקבל סיפוק ממנה. יש לנו צוות חדש לגמרי – מאמן, צוות, הם מוסיפים הרבה יצירתיות. בכנות, לא חשבתי שנוכל להתגבש כל כך מהר".


לברון (Katelyn Mulcahy/Getty Images)
 

 
על אנתוני דייויס: "הוא נפלא, הוא בילה שבע שנים בניו אורלינס, הגיע למערכת חדשה, חשבתי שנזדקק ליותר זמן כדי ללמוד אחד את השני, אבל טעיתי ממש בעניין הזה. הוא בכושר מטורף".
 
 
כזכור, שני שחקני לייקרס אובחנו כחיוביים לבדיקת קורונה, אך היתר בריאים ושלמים ולא הראו תסמינים. הם כמובן סיימו את תקופת הבידוד בת השבועיים. לברון עצמו כעס תחילה, כזכור, על האפשרות לשחק ללא קהל, אך מבין את סדרי העדיפויות וכבר הבהיר ששינה את דעתו. "אם אפשר לשחק ביעד מבודד, למשל לאס וגאס, ונוכל להיות טוחים, אז השיחות האלה טובות. אני מקווה שנוכל לעשות את הצעד הבא. אבל הבטיחות והבריאות הכי חשובים".
 
 
על החיים החדשים: "הילדים מתעוררים כל יום מבסוטים, אולי כי הם יודעים שאין להם בית ספר עכשיו ואנחנו ישנים יותר טוב. אולי הם מעריכים את מה שיש. אני שמח לראות אותם ככה. אני אוכל ארוחת בוקר ואז מתאמן, וכשאני מתאמן אני שמח". לסיום אמר שהוא מתקשה להתמודד עם היקף המגיפה במסגרתה מתים אלפים מדי יום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי