דני אבדיה בראיון: "כדורסל זה הספורט המוביל בישראל"

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

היהלום של מכבי תל אביב התראיין ל-ESPN אחרי שנרשם לדראפט 2020 ודיבר על ההכרזה שלו: "אני מכבד את כולם, אבל לא רוצה שתשוו אותי לאף אחד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"השחקן הבינלאומי הכי טוב בדראפט 2020". כך הציגו אמש (חמישי) את דני אבדיה בתוכנית הבוקר 'GET UP' של ESPN, בה הודיע לאוהדי הספורט האמריקאים על כך שנרשם לדראפט 2020 ומתכוון לשחק בליגה הטובה בעולם בשנה הבאה. היהלום בן ה-19 ממכבי תל אביב, צפוי להיבחר ע"פ המומחים של ESPN בבחירה השישית בדראפט על ידי הניו יורק ניקס, סיפק תשובות מפתיעות לכלי התקשורת בארה"ב, אותם פגש לראשונה מקרוב (בשיחת זום)

"אני נרגש מאוד להכריז שנרשמתי לדראפט 2020. ה-NBA היא הליגה הטובה בעולם, יש כל כך הרבה מה ללמוד, הרבה חוויות. אני חושב שזה יהיה נהדר לקחת את המשחק שלי לרמה הבאה" אמר אבדיה בפתיחת הראיון.
 
על הכדורסל בישראל אמר: "כדורסל זה הספורט המוביל בישראל. האוהדים פה נהדרים, האווירה מדהימה בכל המשחקים. לפעמים הקהל כל כך רועש שאי אפשר לשמוע את המאמן. אבל כיף לשחק פה, תחרות טובה ואני בקבוצה נהדרת".


 

כשנשאל מי השחקן האהוב עליו: "זה קשה, יש כל כך הרבה שחקנים שאני אוהב וכל כך הרבה כישרון. אני לא יכול לבחור שחקן ספציפי, אני מעריץ הרבה שחקנים מוכשרים ונהנה מהם".
 
למי הוא דומה בסגנון המשחק: "בכנות, אני לא רוצה שישוו אותי לאף אחד. לכל שחקן יש את המסלול שלו ואת הדברים שהוא עושה טוב יותר. אני רוצה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול להיות, אבל אני לא רוצה השוואות. אני מכבד את כולם, אבל אני רוצה להיות אני, אני רוצה לשחק הכי טוב שאפשר ונראה מה יקרה".
 
הפחד להגיע לארה"ב בתקופת הקורונה: "אני עדיין לא יודע מתי אגיע, זה די מוקדם. אבל כשהמשבר הזה ייגמר אני אדבר עם האנשים שלי, שיודעים מה הכי טוב בשבילי ונקבל את ההחלטה הנכונה, אני עדיין לא יודע מה היא".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי