דריימונד גרין: "קווין דוראנט יצר 'פיל בחדר' בגולדן סטייט"

דריימונד גרין, קווין דוראנט
דריימונד גרין, קווין דוראנט | Lachlan Cunningham/Getty Images

לאחר שצפה ב"ריקוד האחרון", פורוורד הווריירס השווה את הסיטואציה בשיקגו של 98' לזו של קבוצתו אשתקד, בה נוצר מתח גדול סביב עתידו של KD

(גודל טקסט)

במהלך הצפייה בסדרה "הריקוד האחרון", דריימונד גרין זיהה מספר קווים מקבילים בין שיקגו של עונת 97/98 לגולדן סטייט גרסת 18/19, שתי שושלות שהיו בשנה האחרונה שלהן. בראיון ל"Uninterrupted" אתמול (שני), פורוורד הווריירס שיתף בלקחים שהפיק בעזרת הסדרה התיעודית על מייקל ג'ורדן והבולס.

"דבר נהדר שפיל ג'קסון עשה זה להכיר בנוכחות 'הפיל שבחדר'. אם לא היה עושה זאת, היו עוסקים בזה כל השנה וכך וברגע שהתקשורת תשאל על זה, כבר עסקנו בשאלה הזו כקבוצה. אצלנו זה היה שונה כי לא היה מדובר בחוזים, אלא בשחקנים", סיפר גרין במבט לאחור על הסיטואציה שנוצרה בגולדן סטייט, שבה כולם חיכו לראות האם קווין דוראנט יישאר לעונה נוספת או יעזוב לקבוצה אחרת.

גרין היה למעשה חברו הטוב ביותר של דוראנט בחדר ההלבשה של גולדן סטייט, עד לעימות שאירע בין השניים בנובמבר 2018 במהלך משחק ההפסד ללוס אנג'לס קליפרס. היחסים בין גרין לדוראנט יצרו מתח גדול במחנה של גולדן סטייט, בעיקר בעקבות הערפל סביב עתידו של דוראנט – סוגייה שגרין לא הרחיב עליה עד היום.

דוראנט. יצר 'פיל בחדר' אצל הווריירס (AFP)
דוראנט. יצר 'פיל בחדר' אצל הווריירס (AFP)

"קווין וקליי היו לקראת סיום חוזה והכניסו גם אותי לעסק הזה, למרות שהייתה לי עוד שנה אחת בחוזה שלי וזה הפך לפיל בחדר", שחזר הפורוורד, "מה שהיה צריך לקרות זה שקווין יבוא ויגיד 'חבר'ה, זו העונה האחרונה – אז בואו נעשה את זה', או 'זה עוד לא נגמר'. אבל אתה לא יכול להשאיר את הפיל בחדר, כי מה שקרה זה שהשאלה הזו הופנתה אלינו מדי יום מצד התקשורת וקליי ואני אמרנו שאנחנו רוצים להישאר כאן כל הקריירה, בזמן שקווין אמר שהוא לא יודע מה הוא יעשה וזה לא משנה. אבל זה כן משנה, כי אתה לא האדם היחיד שצריך לענות לשאלה הזו".

"בגלל שהוא לא אמר כמעט כלום לתקשורת ואני נאלצתי לענות על השאלות במקומו כל הזמן, תמיד היה לנו פיל בחדר. לבולס לא היה את הפיל הזה, כי ג'רי קראוס (המנהל המקצועי) אמר לפיל ג'קסון שזו השנה האחרונה שלו וג'קסון אמר לכולם מההתחלה שזה 'הריקוד האחרון'. מייקל אמר 'אם פיל לא חוזר, אז גם אני לא', אז כולם ידעו שזו גם השנה האחרונה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי