בלאט: "ג'ורדן יותר גדול מלברון, הוא התרכז בקבוצה ולא בעצמו"

בלאט ולברון ג'יימס
בלאט ולברון ג'יימס | AFP

כחלק מפאנל על "הריקוד האחרון" שערכה חברת "פרטנר", מי שהדריך את לברון ג'יימס בקליבלנד קאבלירס התבקש להשוות בין אולי שני הכדורסלנים הטובים בהיסטוריה: "מייקל לקח את כל האליפויות שלו במקום אחד"

(גודל טקסט)

ממש במקביל לעליית פרקים 3 ו-4 של "הריקוד האחרון" בישראל באמצעות "נטפליקס", הועלתה ל"יוטיוב" השיחה באפליקציית "זום" בין מאמן הכדורסל בעברו והעיתונאי כיום אריה מליניאק לדיוויד בלאט, שלאחרונה סיים את תפקידו כיועץ של ניו יורק ניקס ובשיא קריירת האימון שלו הדריך את קליבלנד קאבלירס ולברון ג'יימס.

מדובר למעשה בפאנל של חברת "פרטנר" ובמהלכו עסקו בפרקים הראשונים ששודרו בסדרה "הריקוד האחרון", הסוקרת את הצלחת מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס בשנות התשעים, אבל בלאט היה המשתתף שכולם חיכו לשמוע את דעתו – כי היה ברור מאליו שהשאלה הראשונה שתישאל היא דעתו על לברון ג'יימס בהשוואה למייקל ג'ורדן.

עוד לפני שאת דעתם הביעו בין השאר מוטי דניאל, גור שלף או דורון שפר, בלאט קיבל את הכבוד להתייחס והשיב כך לשאלה על לברון וג'ורדן: "מייקל יותר גדול נכון לעכשיו, כי הוא לקח את האליפויות שהוא לקח במקום אחד ובלי יותר מדי התרכזות ב'אני', אלא ב'אנחנו'. אין ספק שמבחינת היכולת, הכישרון, ההשפעה – הם שניים מחמשת השחקנים הכי גדולים אי פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי