עקב התנגדות הקבוצות: נדחתה פתיחת מתחמי האימונים ב-NBA

טריי יאנג
טריי יאנג | Kevin C. Cox/Getty Images

דיווח: מספר מועדונים לחצו על הנהלת הליגה, שדחתה את החזרה לאימונים ל-8 במאי לאחר סירובה של אטלנטה הוקס, שהייתה אמורה להיות הראשונה לפתוח את מגרשיה

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

לאחר שאישרה את פתיחתם המחודשת של מתחמי האימונים ביום שישי הקרוב, הנהלת ה-NBA שלחה היום (שני) מכתב לקבוצות בו הודיעה על הזזת התאריך ל-8 במאי, זאת לאחר שמספר מועדונים הביעו דחייה כלפי הרעיון, בראשם אטלנטה הוקס – כך דווח ב-ESPN.

מתחם האימונים של ההוקס היה אמור להיות הראשון שייפתח לאור העובדה שמדינת ג'ורג'יה הייתה בין הראשונות שהקלו בהנחיות הריחוק החברתי בזמן מגיפת הקורונה, אלא שבקבוצה אינם מתכוונים להחזיר את השחקנים לאימונים אינדיבידואליים עד שתתברר השפעת ההקלות. "אנחנו מתכוונים לחכות ולראות מה קורה במדינה בשבועיים הקרובים", אמר המנהל המקצועי של אטלנטה, טרוויס שלנק. "אם תהיה תגובה חיובית, נפתח בהדרגתיות. אם תהיה תגובה שלילית, נדאג להבטיח את בריאות הצוות והשחקנים שלנו".

עוד דווח כי הנהלת הליגה הטובה בעולם שקלה לדחות את פתיחת המתחמים בלי קשר לסירובה של אטלנטה, זאת כאמור בעקבות הלחץ שהופעל מכיוונים נוספים. יחד עם זאת, ישנן גם קבוצות אשר תומכות ברעיון החזרה לאימונים, מתוך אמונה שסביבת עבודה נקייה, בטוחה ומבוקרת נחוצה על מנת למנוע מהשחקנים לחפש פתרונות פחות בטוחים במקומות אחרים.

בנוסף, על פי המכתב שנשלח לקבוצות, השימוש במתחמים יוגבל לעד ארבעה אנשים במקביל, כאשר מאמנים אינם מורשים להשתתף. על השחקנים נאסר להשתמש במתקנים שלא שייכים למועדון שלהם, דוגמת מגרשים במכוני כושר. הנהלת ה-NBA הבהירה כי תאריך הפתיחה עשוי להידחות פעם נוספת, בהתאם להתפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי