מיקי מאוס ולברון ג'יימס באולם: עונת ה-NBA תימשך בדיסניוורלד?

סטיב הארווי, מג'יק ג'ונסון
סטיב הארווי, מג'יק ג'ונסון | Todd Anderson/Disney Parks via Getty Images

בארצות הברית בוחנים את האפשרויות העומדות בפניהם כדי לקיים את עונת 2019/20, אחת ההצעות היותר רציניות היא להעתיק את כל הקבוצות למספר חודשים לפארק השעשועים באורלנדו, שמכיל 12 מגרשי כדורסל

(גודל טקסט)

מה תגידו על זה? בארצות הברית בוחנים מזה תקופה את האפשרות לבודד את כל קבוצות לייגת הבייסבול ולאחר תהליך בידוד לקיים את כל העונה באתר אחד, וכעת הרעיון התגלגל גם ל-NBA. לפי שמס צ'רניה, כתב "The Athletic", בהחלט קיימת האפשרות שכל הליגה תגיע לאורלנדו – והעונה תימשך ב"דיסניוורלד"!

ראשי ליגת הכדורסל הטובה בעולם הצהירו שלכל הפחות עד תחילת מאי לא תהיה שום הצהרה מצדם או כל החלטה לגבי המשך עונת 2019/20 שנקטעה כחודש לפני תחילת הפלייאוף, אבל הזמן הולך ואוזל ובקרוב גם להם לא תהיה ברירה אלא לקחת החלטה לכאן או לכאן. לפי הדיווח האחרון, גם אם זה לא יהיה בדיסניוורלד אלא ביעד אחר, נראה שהכיוון הוא בהחלט לחדש את הליגה.

כמובן שרעיון הוא לבודד את כל הליגה ולקיים את כל המשחקים באולם אחד, כשכל השחקנים נמצאים במשך מספר חודשים בבית מלון אחד ואחרי תקופת בידוד, כך שיוכלו להתרועע זה עם זה וכמובן לשחק זה נגד זה. כמובן שאפשרות לבודד את כל הליגה לאתר בו ישנם תנאים אופטימליים לקיום ספורט תחרותי עולה על כל הצרכים כדי להשלים את העונה, אבל הבעיה הגדולה, וזו התנגדות שכבר נשמעה בקרב הקבוצות ובעיקר השחקנים, היא הצורך בבידוד מוחלט למשך מספר חודשים, משמע התנתקות מהמשפחות לתקופה ארוכה רק כדי להשלים את עונת הכדורסל.

בוולט דיסני כבר הציעו את הפארק כמיקום אפשרי לסיום העונה ופירטו בשיחה עם "יאהו" את המתקנים העומדים לרשותם: מדובר בין השאר ב-12 מגרשי כדורסל ששניים מהם כבר ערוכים לשידור טלוויזיוני ונמצאים במתחם הספורט של ESPN במקום, מספיק חדרי מלון לאירוח כל השחקנים, הצוותים, אנשי התקשורת ושאר גורמים הכרחיים, מתקנים רפואיים צמודים, מסעדות, חדרי כושר ובריכות במתחם, כמובן שמדובר בשטח שיהיה סטרילי ולא תותר אליו כניסת קהל ופארק שבשל שיתוף הפעולה שלו עם ESPN כבר נמצא בקשרים עקיפים עם ה-NBA.


הבית החדש של ה-NBA? (Gene Duncan/Disney Parks via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי