דיווח: עונת 2020/21 ב-NBA תיפתח בדצמבר

NBA לוגו
NBA לוגו | Jeenah Moon/Getty Images

הקומישינר אדם סילב זוכה לתמיכה נרחבת מבעלי הקבוצות ושחקנים בנוגע לחידוש העונה הנוכחית וצפוי לקבל החלטה בימים הקרובים. בארה"ב חשפו את התוכנית לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בזמן שעתיד עונת 2019/20 בענפי הספורט המובילים מסביב לעולם עדיין לוט בערפל, ב-NBA כבר החלו לרקום תוכנית לעונה הבאה. ע"פ ווז', כתב ה-NBA הבכיר של 'ESPN', הקומישינר אדם סילבר מתכנן שינוי משמעותי בלוח הזמנים לעונת 2020/21.

ע"פ הדיווח, העונה הבאה תיפתח בחודש דצמבר ותסתיים בסוף יולי או תחילת אוגוסט. סילבר מכין את הקבוצות לשינוי בלוח הזמנים בעונה הבאה, והבהיר שהדאגה העיקרית של הליגה היא לא העונה הקרובה, אלא העתיד של העונה הבאה. 

גם בליגת ההוקי של אמריקה, ה-NHL בוחנים לוח זמנים דומה. הדחייה של פתיחת עונת 2020/21 תעזור ל-NBA לפנות זמן כדי לחדש את העונה הקרובה, ובטווח הרחוק, תעניק זמן יקר לקבוצות כדי שיוכלו לתכנן את החזרה של הקהל למגרשים, בהתאם להנחיות השונות והמגבלות הלוגיסטיות. 

ביציאה לפגרת הקורונה, סילבר ציין שלא יקבל שום החלטה משמעותית עד לתחילת חודש מאי, וע"פ בכירים בליגה, צפוי לקבל החלטה בימים הקרובים בנוגע לחידוש העונה הקרובה. הקומישינר זוכה לתמיכה נרחבה מסביב לליגה, ואפילו לברון ג'יימס הביע את רצונו אמש לחדש את העונה. ב-NBA עובדים עם נשיא ארה"ב באופן ישיר בנוגע לחידוש עונת הכדורסל, אך מבינים את החשש הציבורי במהלך הזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי