כצפוי: הגרלת דראפט ה-NBA נדחתה

דני אבדיה
דני אבדיה | אתר היורוליג

לידיעת דני אבדיה וים מדר: בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשבתת הליגה שעדיין לא ברור מתי תוכל להתחדש, נדחה רשמית האירוע שאמור היה להיערך באמצע החודש בשיקגו

(גודל טקסט)

לא היה יותר מדי ספק, אבל עכשיו זה רשמי לצערם של דני אבדיה, ים מדר ושל כולנו: הגרלת דראפט 2020 ב-NBA לא תיערך כמתוכנן בחודש מאי בשיקגו. מכיוון שהעונה נעצרה בעיצומה וטרם ברור אם תוכל להתחדש ומתי הדבר יקרה, לא ניתן היה לערוך את האירוע והערב (שישי) הוכרז על דחייתו. 

למרות זאת, בהודעה הרשמית מטעם ה-NBA נמסר שהאירועים ייערכו מאוחר יותר במהלך חודש מאי וכי פרטים נוספים יימסרו בהמשך ובהתאם להתפתחויות מגפת הקורונה. כמובן שאם הליגה תתחדש בקרוב, ייתכן שהאירוע ייערך בשלב מאוחר יותר על מנת שתתבהר תמונת הפלייאוף ואלה שנותרו מחוצה לו. כאמור, דני אבדיה, הכוכב הצעיר של מכבי ת"א שנרשם לדראפט וצפוי להיבחר בין השחקנים הראשונים, ימתין גם הוא לעדכון הבא של ראשי הליגה, וכמוהו גם ים מדר מהפועל ת"א שנרשם לדראפט הקרוב.

כפי שכבר דווח בארצות הברית לא אחת בשבועות האחרונים, סביר להניח שגם אירוע הדראפט, שאמור להיערך ב-25.6.2020, יידחה למועד מאוחר יותר – אך בפגישה שנערכה היום בהשתתפות ראשי הליגה והקבוצות הנושא לא עלה על הפרק, אלא רק הגרלת הדראפט שבלית ברירה נדחתה.


ים מדר. גם הוא ימתין לעדכון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי