לזכרו של קובי בראיינט: ארה"ב הזילה דמעה מול "הריקוד האחרון"

קובי בראיינט , מייקל ג'ורדן
קובי בראיינט , מייקל ג'ורדן | VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images

אמנם הדבר נחשף עוד לפני ששודרו פרקים 5 ו-6 בסדרה אודות ג'ורדן והבולס, אך הופעתו של אגדת הכדורסל שהלכה לעולמה בטרם עת הייתה קשה לצופים: "זה לעולם לא ירגיש שהוא לא איתנו", צייץ ג'מאל קרופורד

(גודל טקסט)

זה כבר לא סוד שקובי בראיינט מככב בפרק החמישי של הסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", שלמעשה יהיה זמן לצפייה בישראל בעוד שעה קלה (החל מ-10:00 ב"נטפליקס"), אבל בארצות הברית כבר עלו לאוויר פרקים חמש ושש בסדרה אודות שיקגו בולס ומייקל ג'ורדן, ואם תרצו לקרוא לזה ספוילר – אז בארצות הברית התקשו שלא להזיל דמעה או שתיים כשאגדת הכדורסל, שהלכה לעולמה בינואר האחרון בהתרסקות מסוק, הופיעה בפרק.

הסדרה הדוקומנטרית כוללת קטעים רבים שמעולם לא נחשפו מעונת 1997/98, ומכאן שקובי בראיינט בן ה-19 מופיע בתור "הילד מלוס אנג'לס לייקרס", שכבר בעונתו השנייה ב-NBA נבחר לשחק באולסטאר. הפרק נפתח עם המסר הפשוט והכה מרגש ועצוב, "לזכרו של קובי בראיינט".

פרק מספר 5 בסדרה עוסק בתחילתו במשחק האולסטאר האחרון בו השתתף מייקל ג'ורדן במדי שיקגו בולס ובמקביל זהו בראיינט הצעיר שמשחק לראשונה וכבר זוכה להשוואות לכדורסלן הטוב בעולם, לדעת רבים הגדול ביותר עד עצם היום הזה. בראיינט אף מתראיין לסדרה, זמן קצר לפני מותו הטרגי, ומספר על ההשוואה שנעשתה כבר אז בינו לבין MJ ובין השאר מצהיר: "הוא הדריך אותי וליווה אותי, לא הייתי זוכה בחמש אליפויות בלעדיו". בהמשך הפרק ג'ורדן מדבר על בראיינט ופורץ בבכי בהספדו ל"ממבה השחורה". נזכיר כי לאחרונה אושר שגם עונתו האחרונה של בראיינט ב-NBA צולמה ושסדרה דומה תעלה לזכרו של בראיינט.

וכיצד הגיבו כוכבי ה-NBA והצופים בארצות הברית לפרק? מיטב הציוצים לפניכם:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי