תומאס עונה לג'ורדן: "הוא שונא אותי? קניתי לבן שלי חולצות שלו"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

היריב הגדול ביותר של "הוד אוויריותו", מי שהוביל את דטרויט פיסטונס לשתי אליפות רצופות, הגיב לדברים שנאמרו עליו במהלך "הריקוד האחרון": "הופתעתי, מעולם לא חוויתי את זה ממנו"

(גודל טקסט)

בפרקים האחרונים שיצאו בדוקו "הריקוד האחרון", יש עיסוק משמעותי במערכת היחסים בין מייקל ג'ורדן למי שבסוף שנות השמונים ותחילת התשעים נחשב לירידו הגדול ביותר, אייזיאה תומאס. כידוע, כמדי יום שני, עלו אתמול ב"נטפליקס" שני פרקים חדשים בסדרה אודות מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס ושם מתייחס "הוד אוויריותו" לראשונה להאשמות לפיהן הוא מאותם כוכבים שדאגו להשאיר את תומאס מחוץ לסגל ה"דרים טים".

למי שלא צפה או לא יודע, לפני שג'ורדן והבולס השתלטו על ה-NBA וזכו בשש אליפויות במהלך שנות התשעים, דטרויט פיסטונס בראשות אייזיאה תומאס זכתה בשתי אליפויות רצופות ב-1989 וב-1990 והייתה כמובן לקבוצה הטובה בעולם. בגמר המזרח ב-1991 הושלם המהפך, אז השוורים הדיחו בסוויפט את הפיסטונס והיה זה סוף של עידן בדטרויט – זמן קצר לאחר מכן, שיקגו גם זכתה באליפות הראשונה בשושלת.

באותם ימים גם נטען כי הסיבה לכך שתומאס לא זומן לסגל האולימפי לאולימפיאדה ב-1992, היא שג'ורדן ומספר כוכבים, ביניהם מג'יק ג'ונסון ולארי בירד, דאגו להשאיר את כוכב הפיסטונס מחוץ לסגל בשל מערכת יחסים עכורה, בלשון המעטה. במהלך הסדרה התייחס לכך ג'ורדן לראשונה וטען: "אני מאוד מכבד את הכישרון של אייזיאה תומאס. הפוינט גארד הכי טוב בהיסטוריה היה מג'יק ג'ונסון ומיד אחריו נמצא אייזיאה תומאס. לא משנה כמה אני שונא אותו, אני מכבד את המשחק שלו", אמר ג'ורדן והוסיף לגבי אותה פרשה ב-92, "נרמז שאני ביקשתי שהוא יישאר מחוץ לסגל, אבל מעולם לא אמרתי את שמו בהקשר הזה".


כשתומאס צפה בסדרה וראה את ג'ורדן משתמש במילה "שונא", הוא לא יכול היה שלא להגיב: "אני מאוד הופתעתי מהשנאה והכעס שלו. מעולם לא חוויתי את זה ממנו. הבן שלי לובש מדים ונעליים של מייקל ג'ורדן, קניתי גופיות של מייקל ג'ורדן מהמשחקים האולימפיים בברצלונה ומשיקגו בולס".

גם מג'יק ג'ונסון, שכבר התנצל בעבר בפני תומאס, הוסיף אתמול: "מדובר בשחקנים שצריכים להיות אחד עם השני במשך חודשיים, ומתוכם לארבעה או חמישה היו בעיות איתו (עם תומאס). הוא לא זכה להיות חלק מהנבחרת כי היו לו בעיות וקשה לחיות עם אנשים שלא מסתדרים איתם במשך חודשיים, צריך להתאמן יחד, לבלות יחד וכו'. אותי לא שאלו דבר לגביו, הדבר היחיד שדייויד שטרן ורוד ת'ורן ביקשו ממני זה להתקשר ללארי בירד ולמייקל ג'ורדן ולומר להם שעליהם לשחק בדרים טים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי