בארה"ב בטוחים: דטרויט תבחר בדני אבדיה

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

ע"פ התחזיות של האתר 'בליצ'ר ריפורט', הפיסטונס סימנו את היהלום של מכבי תל אביב כבחירה המובילה שלהם בסיבוב הראשון של דראפט 2020

(גודל טקסט)

דטרויט תבחר את דני אבדיה בדראפט 2020, כך טוענים באחד מאתרי הספורט המובילים בארה"ב, ה'בליצ'ר ריפורט'. ע"פ התחזיות, הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב, שהכריז בחודש שעבר על כוונתו להשתתף בדראפט הקרוב של ה-NBA, ינחת בעיר המכונות ויהיה חלק מהריבילנד של הפיסטונס תחת מאמן העונה בעבר, דוויין קייסי.

כידוע, סדר הבחירות בדראפט 2020 עדיין לא ברור, אך לפי המאזן של הפיסטונס העונה הם צפויים לנוע בין הבחירה החמישית לשמינית. באתר 'קומפלקס' נכתב על היהלום הישראלי: "הפיסטוס התחילו תהליך שבסופו הם אמורים לבנות קבוצה חדשה. אחרי הטרייד של אנדרה דראמונד לקליבלנד, לא נופתע אם הם יוותרו גם על בלייק גריפין בעתיד הקרוב. הם צריכים להתחזק בכל עמדה על המגרש".

ע"פ דו"ח הסקאוט, דני יהיה בורג מרכזי בעתיד של הפיסטונס: "אבדיה כננראה לא יהיה כמו לוקה דונצ'יץ', ולא יהיה כוכב מהרגע הראשון שלו על הפרקט, אבל הוא אמור להיות שחקן NBA מכובד בעתיד להרבה זמן. בנוסף לאבדיה, שני חלקים שאמורים להוביל את דטרויט הם לוק קנארד וסיקו דומבאיה".

ע"פ סוכנות ההימורים 'ברסטול', אבדיה נמצא במקום הרביעי ברשימת הסיכויים להיבחר ראשון בדראפט, מאחורי לאמלו בול (אחיו של לונזו, רכזה של ניו אורלינס), ג'יימס ווייסמן, שמגיע לאחר עונה אחת במכללת ממפיס, ואנתוני אדווארדס מג'ורג'יה. 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי