בברוקלין מקווים שדוראנט ישחק העונה: "שאלת 110 מיליון הדולר"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Mike Stobe/Getty Images

הסופרסטאר, שהצטרף לנטס כשהוא פצוע ועדיין לא ערך את הבכורה, מתקדם בצעדי ענק לעבר חזרה לכשירות והמנהל המקצועי שון מארקס סיפר: "באימונים לפני מגפת הקורונה הוא נראה כמו קווין דוראנט"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

בזמן שאחד מסימני השאלה הכי גדולים בארצות הברית בכל הנוגע לענפי הספורט הוא האם תשוב גם ליגת ה-NBA שנעצרה עוד לפני פתיחת הפלייאוף, בברוקלין ממש משתוקקים לקבל את הבשורה על חזרה לאימונים ובתקווה שבהמשך גם תחודש הליגה. הסיבה? קווין דוראנט מתחיל לחזור לעצמו וכתוצאה מ"פגרת הקורונה" עוד עשוי לחזור לשחק העונה, אם היא תימשך כמובן.

דוראנט, שכידוע נפצע בגמר הפלייאוף ביוני שנה שעברה, עזב את גולדן סטייט מיד אחר כך ועבר לנטס, אך מלכתחילה הצהירו בקבוצה שהוא לא צפוי לשחק העונה ועל כן הוא עדיין לא ערך את הופעת הבכורה במדי הקבוצה. הציפיות היו שהדבר יקרה רק בעונה הבאה, אבל כעת, לצד אופטימיות רבה, בקבוצה בעיקר תוהים אם הדבר יקרה – ואם יקרה, כיצד ייראה הסופרסטאר שלא שיחק שנה.

"זו שאלת 110 מיליון הדולר מבחינתנו", אמר שון מארקס, המנהל המקצועי של הנטס, "אנחנו משתדלים שלא לדבר יותר מדי על זמני משוערים ותאריכים בכל הנוגע לחזרה של קווין דוראנט, כי הוא מכיר את הגוף שלו יותר טוב מכל אחד אחר. הצוות המקצועי שלנו עושים עבודה מדהימה כדי להחזיר אותו לשיאו, אבל אני לא יודע איך היציאה מהמגפה הזו תשפיע על השחקנים, אז בטח שאני לא יודע כיצד יושפע קווין".


דוראנט ואירווינג. מקווים לראותם בהקדם על הפרקט (Jayne Kamin-Oncea/Getty Images)

במהלך החודשים האחרונים רמזו בסביבתו של דוראנט שהוא עשוי לעמוד לרשות ארצות הברית לנבחרת ה"דרים טרים" למשחקים האולימפיים בטוקיו שכידוע כבר נדחו מאז לשנה הבאה, בניגוד לדברי ברוקלין באותה תקופה על כך ש"לא ריאלי" לראות את דוראנט העונה על הפרקט, אבל כעת הדברים נראים אחרת אם קוראים בין השורות: "השקענו כל כך הרבה בהבאת קווין דוראנט ואנחנו לא נלחץ אותו וניתן לו לחזור בזמן הנכון, כשהוא יהיה כשיר במאת האחוזים. מה שאני כן יכול לומר זה שלפני התפרצות המגפה, הוא נראה באימונים כמו קווין דוראנט – וזה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי