לברון זעם על רצח אדם שחור: "צדים אותנו בכל פעם שאנו יוצאים מהבית!"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Maddie Meyer/Getty Images

צעיר אפרו-אמריקאי נורה למוות והמקרה עורר סערה בארה"ב לאחר שהרוצחים לכאורה יצאו נקיים. כוכב הלייקרס: "מה לעזאזל?! אתם צוחקים עליי?!". גם סרינה וויליאמס ואושיות נוספות תקפו

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס ידוע כאחת הדמויות המשפיעות במאבק למען הקהילה האפרו-אמריקאית בארצות הברית. הלילה (בין רביעי לחמישי), כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס פרסם פוסט נרגש ברשתות החברתיות בנוגע למקרה הרצח של אחמד ארברי, צעיר בן 25 שלכאורה נורה למוות על ידי צמד גברים לבנים בחודש פברואר האחרון, בזמן שהתאמן ברחובות ג'ורג'יה.

"צדים אותנו בכל יום/כל פעם שאנו דורכים מחוץ לביתנו!", כתב לברון, "אי אפשר אפילו לצאת לריצה! מה לעזאזל?! אתם צוחקים עליי?! אני מצטער אחמוד, נוח על משכבך בשלום. אני מתפלל אחמוד ומתפלל למענך". בפוסט הופיעה תמונה של ארברי, שעליה נכתב: "נרצחתי על ידי אב ובן חמושים שצדו אותי וירו בי כשרצתי בשכונה בג'ורג'יה. הרוצים שלי לא הואשמו".

סרטון של הרצח הפך ויראלי בשבוע האחרון ועורר סערה תקשורתית גדולה, כאשר אושיות נוספות בקהילה השחורה כמו הטניסאית סרינה וויליאמס, הראפר סנופ דוג, השחקן ג'יימי פוקס והסטאנדפיסט קווין הארט גינו את המקרה. ג'ורג' מקמייקל ובנו טראוויס, החשודים ברצח, טענו בפני המשטרה כי הם חשבו שמדובר בגנב שהיה מעורב במספר מקרי שוד באזור לאחרונה, ולא נעצרו ו/או הואשמו.

על פי התקשורת האמריקאית, התובע המחוזי תומאס דרדן הצהיר כי הוא מתכוון להציג את המקרה בפני חבר המושבעים. דרדן הוא התובע השלישי שמטפל בתביעה, אחרי שהשניים הקודמים פסלו את עצמם בטענה לניגוד עניינים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי