יסגור מעגל? גאסול: "יהיה נהדר לחזור ללייקרס לפני הפרישה"

פאו גאסול
פאו גאסול | Lisa Blumenfeld/Getty Images

הפורוורד הספרדי הודה כי ישמח לשוב לסטייפלס סנטר לאחר שש שנים: "יש לי קשרים טובים עם הנשיאה ג'יני באס. לא משנה מה יקרה, העיר תמיד תהיה משמעותית עבורי"

(גודל טקסט)

אחד מגדולי הכדורסלנים האירופיים בכל הזמנים פאו גאסול, קרוב מתמיד לסיום הקריירה שלו. הפוואר פורוורד הספדי שיחגוג בעוד כחודשיים יום הולדת 40, נמצא ללא קבוצה אחרי 18 עונות ב-NBA, שבשיאן נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה ואף השיג שתי טבעות אליפות עם לוס אנג'לס לייקרס.

וכעת נראה כי למרות שכבר לא משחק בחוף המערבי כבר קרוב לשש שנים, גאסול עצמו ישמח לערוך עונת פרישה בסטייפלס סנטר. "עונת פרישה בלייקרס? זה משהו שעלה על דעתי, זה יהיה נהדר אם זה יקרה", אמר גאסול ב- 'clutchpoints' והוסיף: "לא קיבלתי הצעה וספק אם זה יקרה. יש לי קשרים טובים עם הנשיאה ג'יני באס, עם הארגון ועיר, שתמיד תהיה משמעותית עבורי, לא משנה מה יקרה".

כזכור רק לפני חודש הודה גאסול כי ישמח לסגור מעגל בבירת קטאלוניה ולסיים את הקריירה בקבוצתו הראשונה ברצלונה, אך הבהיר: "גם תמיד אמרתי שככל שאשחק יותר זמן ב-NBA, ואני אוהב לשחק בליגה הזו, יהיה לי קשה יותר לחזור לספרד כדי לשחק שנה אחת". בנוסף יש לציין כי גאסול משך את הקריירה בעיקר בגלל אולימפיאדת טוקיו, ומכיוון שנדחתה ל-2021 לא מן הנמנע כי יודע על פרישה לפני שיימצא קבוצה חדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי