דיווח: סטיב קר וסקאוט של גולדן סטייט תכננו לעקוב אחרי אבדיה

דני אבדיה
דני אבדיה | אתר היורוליג

בשל העובדה שהווריורס העונה לא היו משתתפים בפלייאוף, המאמן רצה לנצל זאת כדי להגיע לאירופה ולצפות בהייס ובמאלדון, במקביל אמור היה להגיע ליד אליהו קנט ג'ייקוב כדי לצפות פעם נוספת בכוכב הצעיר של מכבי ת"א

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע מתי וכיצד ייערך דראפט 2020 ב-NBA, כידוע עונת המשחקים הנוכחית נעצרה בעיצומה ובכלל לא ברור מתי תוכל להתחדש ובאיזה פורמט, אבל הלילה (שלישי) מתברר שהתקבלו חדשות טובות עבור דני אבדיה. הסווינגמן הצעיר של מכבי תל אביב הוזכר בין השאר כמי שעשוי להיבחר על ידי שארלוט, ניו יורק ניקס וקבוצות נוספות, אבל האם גם גולדן סטייט ווריורס בעקבותיו?

לפי דיווח ב"Nbcsports", סטיב קר, מאמן גולדן סטייט, תכנן לצאת לאירופה עם סיום העונה הסדירה ב-NBA – דבר שהיה מתאפשר לולא הקורונה בשל העובדה שהקבוצה הדומיננטית בשנים האחרונות לא תזכה להשתתף השנה בפלייאוף – במטרה לעקוב אחרי שלושה שחקנים באירופה: קיליאן הייס הצרפתי שמשחק באולם הגרמנית, תאו מאלדון שגם הוא אזרח צרפת ומשחק בווילרבאן ועוד נטען כי הסקאוט קנט ג'ייקוב אמור היה להגיע לישראל ממטעם הקבוצה כדי לצפות פעם נוספת בדני אבדיה ממכבי תל אביב, שבאתר מעריכים אותו כבחירה החמישית.

אבדיה, שבממוצע קולע 12.3 נקודות במשחק וקוטף 5.9 כדורים חוזרים בליגת העל, אמנם מעמיד מספרים נמוכים הרבה יותר ביורוליג, אבל זוכה להתעניינות אדירה בארצות הברית לאחר שהוביל את נבחרת העתודה של ישראל לשתי זכיות רצופות באליפות אירופה. יש לציין שבדיווח נטען שלמרות כל האמור לעיל, מומחים רבים מעריכים שגולדן סטייט תבחר בדראפט את אנתוני אדוארדס, בהנחה שהיא תזכה לבחירה ראשונה או שנייה. ב"cbssports" גם הלילה פורסמה הערכתם לדראפט ושם אבדיה ירד למקום התשיעי ומסומן כמי שייבחר על ידי שארלוט.


קר. לא יגיע לאירופה בקרוב (Ezra Shaw/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי