אחיו של הטייס העיד בביהמ"ש: "קובי ידע את הסיכונים הכרוכים בטיסה"

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Rob Carr/Getty Images

שלושה וחצי חודשים לאחר מותו של אגדת הכדורסל, המאבק המשפטי בין הצדדים ממשיך. לאחר שאשתו ונסה הגישה תביעה נגד ארה זוביאן, אחיו ברגה הגיב: "ההחלטה הרשלנית שלו לטוס בכל זאת גרמה לנזק בלתי הפיך"

(גודל טקסט)

שלושה וחצי חודשים עברו מאז מותו הטראגי של אגדת הכדורסל קובי בראיינט ז"ל וביתו ג'יג'י בהתרסקות מטוס. בזמן שעולם הספורט עדיין מתקשה להשלים עם הטרגדיה, ישנם גילויים חדשים ומסעירים בפרשה, ואף מאבק משפטי בין הצדדים. אחיו של הטייס שהטיס את המסוק שהתרסק טען בכתב שהגיש לבית המשפט אתמול (שני), כי בראיינט ידע את הסיכונים הכרוכים בטיסה.

 
ונסה בראיינט, אשת הכדורסלן, הגישה תביעה בפברואר. היא טוענת כי  כי הטייס ארה זוביאן טס מהר מדי בערפל כבד ושגה בהערכת מזג האוויר בכל נקודה מרכזית. מעבר לכך היא הביעה כעס על כך שלא הצליח לעצור את הטיסה. עורכי דינה אף ביקשו פיצויים שלא פורטו. עוד טענה עיקרית היא שהמסוק לא היה בטוח, ובתביעה מצוין מקרה קודם משנת 2015 אז זובאיאן הפר כללי טיסה חזותיים.
 
 
ברגה זוביאן, אחיו של הטייס, הגיב: "כל פגיעה או נזק לתובעים נגרמו באופן ישיר במלואם או בחלקם או כתוצאה מתקלות שלהם עצמם, בעיקר בשל הידיעה והרצון לטוס על אף הסיכונים הכרוכים בכך. ההחלטה הרשלנית שלו גרמה לנזק בלתי הפיך", הבהיר.


קובי עם ונסה (Nicholas Hunt/Getty Images for Tribeca Film Festival)
 

 
חברת התעופה איילנד אקספרס, שהושעתה מכל פעילות לאחר ההתרסקות. לא ענתה לתביעה. ועידה לניהול תיקים אמורה להתקיים ב-22 ביוני. ונסה הגישה תביעה גם על כך שההתרסקות של המטוס צולמה בטלפונים אישיים והסרטונים שותפו ברשתות החברתיות. חוץ מבראיינט נהרגו עוד שבעה נוספים. גם המאמן במכללת הקולג', ג'ון אלטובלי ואשתו קרי, היו על המסוק. משפחתם הגישה תביעה על מוות שלא כדין, אך רק כלפי חברת התעופה ולא זובאיאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי