"ג'ורדן שילם לי 100 דולר על כל מילה שלמדתי לאיית"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Getty Images / Jonathan Daniels

הסיפורים על שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים ממשיכים לצוץ לאור ההצלחה האדירה של 'הריקוד האחרון'. חברו לקבוצת הבייסבול, רוגליו נונז חשף כיצד 'הוד אווירותו' עזר לו ללמוד אנגלית

(גודל טקסט)

כפי שניתן לראות בפרק 7 בסדרת המופת של ESPN 'הריקוד האחרון', ההשפעה של מייקל ג'ורדן על חבריו לקבוצת הבייסבול, בירמינגהאם 'בארונס' ב-1994 ועל כל הענף הייתה אדירה בתקופה שבה החליט לפרוש מכדורסל ולהגשים את החלום של אביו שנרצח.

ההצלחה האדירה של הסדרה גרמה לסיפורים רבים על 'הוד אווירותו' ומי שנחשב לשחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים לצוץ, ואחד משעשע במיוחד התגלה היום. כזכור ג'ורדן שיחק 100 משחקים בליגת המשנה של הבייסבול בצפון אמריקה, ופרט לאחוז חבטה של 0.202 בעונתו הראשונה, הצליח לעשות מעשה גדול כשעזר לחבר לקבוצה ללמוד אנגלית. 

בראיון ל'אתלטיק', שחקן העבר רוגליו נונז חשף שג'ורדן שילם לו כסף על מנת שילמד אנגלית: "הוא אמר לי פעם אחת – אם תאיית נכון את השם מיקי מנטל, אני משלם לך 1,000 דולר במזומן. לא הצלחתי, לא ידעתי אפילו איך להתחיל ולא ידעתי אנגלית". סיפר נונז.

"כולם ניסו לעודד אותו ואמרו לי שאני אצליח, אבל לא ידעתי כיצד לאיית. אז מייקל אמר לי 'מעכשיו, על כל מילה שתלמד לאיית אני אשלם לך 100 דולר'. אמרתי לו שזה קשה לי, והוא אמר לי 'אני אעזור לך. אני אתן לך מכתב כל יום לפני בחינה ואנחנו נעבור מילה מילה, וכל המילים יהיו קשורות לבייסבול'. וכך באמת היה".

במהלך תהליך הלמידה, ג'ורדן שילם לנונז, ע"פ דבריו, 2500 דולר וקנה לו ספר אנגלית. נונז, יליד הרפובליקה הדומיניקנית שיחק בייסבול באופן מקצועני מגיל 19, ובין העונות 1989 עד ל-1995. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי