כל קול קובע: ארגון שחקני ה-NBA עורך סקר לגבי חזרה לפרקט

כריס פול
כריס פול | Alex Goodlett/Getty Images

ארגון השחקנים של ליגת הכדורסל הטובה בעולם העביר שאלון בקבוצות הווצאפ של הכוכבים. מורנט: "אני רוצה לשחק". דאדלי: "אף מקום לא יהיה בטוח כמו מתקן אימונים"

(גודל טקסט)

ארגון שחקני ה-NBA עורך סקר בין נציגי הקבוצות לגבי חזרה לפרקט וחידוש עונת 2019/20. ע"פ אדריאן ווז'נאוסקי מ-ESPN, נציגי השחקנים בארגון שלחו הודעות לשחקנים בקבוצות שלהם עם השאלה: האם אתם בעד לחדש את עונת 2019/20? כן או לא. התוצאות יישארו חשאיות.

ווז' חשף כי חלק מהקבוצות העבירו את הסקר בקבוצות הווצאפ שלהם. הפורוורד של לוס אנג'לס לייקרס, ג'ארד דאדלי והרוקי המצטיין של ממפיס, ג'ה מורנט, לא הסתירו את דעתם בנושא, כשהמועמד המוביל לתואר 'רוקי השנה' רשם: "אני רוצה לשחק!" ודאדלי הזהיר: "כמובן שהבטיחות במקום הראשון, אבל אף מקום לא יהיה בטוח כמו מתקן ה-NBA שיאושר לחזרה. אני לא חושב ששחקנים מבינים את ההשלכות אם לא נחזור לשחק. זה הרבה יותר גדול מהקבוצה שלי ומהפלייאוף. אם אין פלייאוף אין כסף על זכויות שידור, ובשנה הבאה הסכם קיבוצי חדש!"

כזכור עונת ה-NBA נעצרה ב-11 במרץ כשרודי גובר, הסנטר של יוטה אובחן כנשא של נגיף הקורונה. השבוע קבוצות קיבלו אישור לראשונה לחזור למתקן האימונים שלהם, ועד כה, רק פורטלנד וקליבלנד קראו לשחקניהם לחזור. גם דראפט 20202 נדחה עד להודעה החודשה בצל התפשטות הנגיף הקטלנית בארה"ב, שעד כה הרגה מעל ל-80,000 בני אדם.

אדם סילבר, הקומישינר של ה-NBA הבהיר כי בכוונתו לערוך סדרות פלייאוף מלאות עם הליגה תחודש, אך ההחלטה בנושא: "תתקבל רק בעוד מספר שבועות". נשיא ארגון השחקנים, כוכב אוקלהומה כריס פול, לא הגיב בנושא. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי