שיקגו שוב של מייקל: נתוני הרייטינג של "הריקוד האחרון"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Jonathan Daniel /Allsport

רגע לפני שידור הפרקים האחרונים ביום ראשון, בארה"ב הציגו את המספרים המלאים. פרקים 7 ו-8 הניבו רייטינג יפה של 11.6% באיזור עיר הרוחות, עלייה קלה ביחס לשבוע הקודם. כמה צפו בפרקים הראשונים?

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)
נראה שסדרת הדוקו "הריקוד האחרון" הגיעה בדיוק בזמן, כאשר ליגת ה-NBA מושבתת כמובן לאור התפשטות נגיף הקורונה. ביום ראשון הקרוב ישודרו פרקי הסיום – התשיעי והעשירי במספר, ולצד ההתרגשות, בארה"ב וודאי עצובים. בינתיים, רגע לפני שזה קורה, פורסמו ב-"ESPN" נתוני הרייטינג.
 
 
הפרקים האחרונים ששודרו, פרקים מספר 7 ו-8, הניבו רייטינג יפה של 11.6% באזור שיקגו. לפי ההערכות, מדובר ב-377,750 בתים בקירוב. זו עליה צנועה לעומת  פרקים מספר 5 ו-6, אז עמד הרייטינג על 11.4%, הבדל בסדר גודל של כ-6,500 בתים. בפריסה ארצית, הרי שבפרקים 7 ו-8 צפו בממוצע 5.1 מיליון צופים, כשהממוצע של הסדרה כולה עד כה עומד על 5.6 מיליון צופים.

השיא עצמו בפריסה ארצית היה בשבוע הראשון, כאשר ממוצע הצופים בשני הפרקים הראשונים היה 6.1 מיליון צופים. יש לציין כי הנתונים אינם מתייחסים לנטפליקס וסטרימרים אחרים. בבתי אב בבשיקגו, לעומת זאת, השיא היה בשבוע השני עם פרקים 3-4 כשהרייטינג עמד על 12.6% לעומת 12.2% של הפרקים הראשונים.

מייקל ג'ורדן. הדוקו הגיע בדיוק בזמן (ROBERT SULLIVAN/AFP via Getty Images)
 

 
הממוצע של פרק 7 עמד על 11.9% בבתים בשעה 20:00 בערב. הפרק החמישי, שכלל סיפורים על ה"דרים טים" מ-1992 ועסק גם ביחסים של ג'ורדן עם קובי בראיינט, עמד על ממוצע של 12.1% באותה משבצת זמן. בפרק מספר 8, בו מסופר על התואר הראשון בו זכה מייקל אחרי רצח אביו, ישנו דירוג של 11.3% רייטינג. לגבי הפרק השישי העוסק בהימורים, ממוצע הרייטינג היה 10.7% בשיקגו בשעה 21:00 בערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי