"רוצים עוד כמה פרקים!": התגובות לסיום "הריקוד האחרון"

מייקל ג'ורדן, פיל ג'קסון
מייקל ג'ורדן, פיל ג'קסון | EFF HAYNES/AFP via Getty Images

סדרת הדוקו שרתמה את ארצות הברית למסכים הגיעה לסופה ופאו גאסול התקשה לעכל. האמת מאחורי "משחק השפעת", המעשה המשוגע של דניס רודמן וסל הניצחון האחרון של MJ: ברשת נהנו מכל רגע

(גודל טקסט)

היינו יותר משמחים שזה יימשך לפחות עד שליגת ה-NBA תחזור לפעילות, אבל "הריקוד האחרון" הגיעה לסיומה הלילה (בין ראשון לשני) עם שידור שני הפרקים האחרונים בארצות הברית. ה"פינאלה" של הסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס של שנות ה-90' התמקד בשתי העונות האחרונות של MJ במדי ה"שוורים", שהסתיימו בניצחונות בק-טו-בק על יוטה ג'אז בסדרת הגמר. וכפי שאפשר היה לצפות, התגובות ברשת לא איחרו להגיע.

פרק 9 נפתח עם חזרה לסדרת גמר המזרח בין הבולס לאינדיאנה פייסרס, במהלכה רג'י מילר קבר שלשה מנצחת במשחק הרביעי כשהוא דוחף את ג'ורדן בדרך לקבל את הכדור. טריי יאנג, אחד הצלפים הגדולים ב-NBA בעידן הנוכחי, התלהב ממילר: "לרג'י יש להביור". הפייסרס, מצדם, נזכרו בדחיפה בהומור בחשבון הטוויטר הרשמי.

אותו פרק חזר גם ל"משחק השפעת" המפורסם בגמר של 97', בו ג'ורדן קלע 38 נקודות למרות שסבל מחום גבוה. אולם 22 שנים אחרי, הסיבה האמיתית למצבו הגופני באותו ערב יצאה לאור ומסתבר שזה היה יותר "משחק הרעלת המזון", כפי שמייקל סיפר. "זה משוגע! אני בטוח שבפיצרייה הזו מרגישים ממש טיפשים", צייץ אריק פאסקל מגולדן סטייט. ג'וש אוקוגי ממינסוטה שאל: "אז אנחנו עדיין קוראים לזה 'משחק השפעת' או…?". דונובן מיטשל, כוכב יוטה בהווה, שלח מסר לאוהדי קבוצתו שקיבלו תזכורת כיצד ג'ורדן התעלל בהם: "תחזיקו מעמד", כתב מיטשל. יאנג צחק: "לפחות אני יודע שלא אוכל פיצה ביוטה יותר לעולם".

סטיב קר סיפר על ההתמודדות עם אובדן אביו בגיל ההתבגרות ועל רכישת אמונו של ג'ורדן, כאשר הקשר בין השניים הוביל לסל ניצחון של קר שהבטיח את הזכייה באליפות ב-97'. "סל גדול קואץ'!", הגיב פאסקל, חניכו בשורות הווריירס. בחגיגות האליפות הגיע נאום מפורסם של קר, שאמר לאוהדים: "נאלצתי להציל את מייקל שוב". מיטשל הגיב לאותה עקיצה וכתב: "הנאום הזה של קואץ' קר הוא קומדיה".

פרק 10 חשף כיצד דניס רודמן הבריז מאימון כדי להופיע באירוע של ה-WCW. ויקטור אולדיפו התלהב: "הוא לוחם הזירה האולטימטיבי". יאנג נקרע מצחוק שוב: "דניס עשה מה שהוא רצה". מיטשל התקשה להאמין: "אין מצב שדניס עשה את זה". פסקאל הוסיף: "דניס משוגע. אני מת על זה!".

בהמשך הגיע כמובן סל הניצחון האחרון של ג'ורדן במדי הבולס, ובטוויטר של חברת "אייר ג'ורדן" נזכרו במילותיו של השדר בוב קוסטאס. לסיום, פאו גאסול התקשה לעכל כי הסדרה הגיעה לסופה והתחנן: "זה באמת הפרק האחרון?! בואו נארגן עוד כמה!". הזמר סינבאד תהה: "מה נעשה אחרי הלילה כשהסדרה תסתיים? נראה לי שעכשיו אני מרגיש את הבידוד!". פסקאל הוסיף: "הדוקו הזה יהיה קלאסיקה לנצח! אני הולך להתגעגע לימי ראשון האלה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי